Hvordan er det nu lige det er med panodil og ipren ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.432 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. november 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Hej piger ..
Hvorn er det nu lige det er med panodil og ipren ?

Jeg har fået øregangs betændelse . Og det gør sygt ondt . Jeg får nogle øre dråber .

Jeg tager 2 panodil samt 1 ipren hver 4 time . Er det Okaj ? For hvis jeg gør det hver 6 time så holder virkningen op efter 4 og så sidder jeg med virkelig meget smerte i øret i en halv time efter ligesom nu da den store havde marridt og det dunker helt vildt ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har altid taget 2 af hver, hvis det var nødvendigt. Rigtig god bedring. Vh stine

Anmeld

20. november 2012

StineW79 skriver:

Jeg har altid taget 2 af hver, hvis det var nødvendigt. Rigtig god bedring. Vh stine

Okaj .. Det gør jeg så næste gang .. Men kan jo resikere at skulle tag dem i en uge ? Er det så ogs sundt at tag 2 af hver

Anmeld

20. november 2012

Holbæktrunten

MarleneOlsen skriver:

Hej piger ..
Hvorn er det nu lige det er med panodil og ipren ?

Jeg har fået øregangs betændelse . Og det gør sygt ondt . Jeg får nogle øre dråber .

Jeg tager 2 panodil samt 1 ipren hver 4 time . Er det Okaj ? For hvis jeg gør det hver 6 time så holder virkningen op efter 4 og så sidder jeg med virkelig meget smerte i øret i en halv time efter ligesom nu da den store havde marridt og det dunker helt vildt ..

Du skal ikke tage hver 4 time, du må bide smerten i dig desværre... Du må tage 2 panodil 4 gange i døgnet (dvs hver 6 time), til gengæld må du tage 3 ipren a 200 mg sammen med de 2 panodil i en kortere periode...

God bedring

Anmeld

20. november 2012

Holbæktrunten skriver:

Du skal ikke tage hver 4 time, du må bide smerten i dig desværre... Du må tage 2 panodil 4 gange i døgnet (dvs hver 6 time), til gengæld må du tage 3 ipren a 200 mg sammen med de 2 panodil i en kortere periode...

God bedring

Okaj jeg har taget 4 gange i dag . Bide smerten i mig bliver lidt svært da jeg aå kun vil kunne holde hovedet ligesom når man har hold i nakken .. Og med et barn på 6 måneder er det ikk en mulighed . Kan ikk engang smile uden det gør ondt men tak for svar må prøve at hører lægen ad imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.