Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mebach skriver:Det fylder vel 5 min.???Eller hvad mener du?Tiden flyver afsted derinde.Lav en god disp. over det du finder mest væsentligt.
Mathilde skriver:Det er svært at sige og kommer jo an på hvor hurtigt eller langsomt man taler. Jeg har lige været til eksamen i samfundsfag, hvor jeg skulle fremlægge en synopsis. Jeg sad hjemme og tog tid på hvor lang tid det ville tage mens jeg fremlagde det højt for mig selv. Det er vidst det der giver det bedste billede af hvor lang tid man brugerDet tog dog længere tid end forventet da jeg først sad til eksamen!! ( jeg er nok også typen der taler lidt langsommere når jeg er nervøs, hvor andre taler meget hurtigt)
lærkes_mor skriver:Ja det er nok rigtig nok... jeg må prøve at tage tid det er bare rart at vide om jeg skal skrive 2 sider eller 5 sider men det kommer nok hen af vejen Jeg tror jeg skal have alt skrevet ned for jeg blir så eksamens angst så kan ikke huske det hvis det ikke er skevet ned tror jeg....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128