hvor lang tid? eksamen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.432 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. juni 2009

Sara.

Jeg læser til pæd. og skal til min første eksamen meget snart! Her har vi lavet en opgave i en gruppe som vi har afleveret og så skal vi ind og fremlægge den sammen i et kverter... bagefter skal jeg alene ind i et kvarter. De første 5 min skal jeg uddybe noget fra vores opgave hvorefter cencor og min lærer vil spørge ind....

Mit spørgsmål: HVOR LANG TID FYLDER 5 MIN NÅR DET ER NEDSKREVET??

mon nogen der kan hjælpe????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2009

Rasmine

Det fylder vel 5 min.???
Eller hvad mener du?
Tiden flyver afsted derinde.
Lav en god disp. over det du finder mest væsentligt.

Anmeld

6. juni 2009

Mathilde

Det er svært at sige og kommer jo an på hvor hurtigt eller langsomt man taler. Jeg har lige været til eksamen i samfundsfag, hvor jeg skulle fremlægge en synopsis. Jeg sad hjemme og tog tid på hvor lang tid det ville tage mens jeg fremlagde det højt for mig selv. Det er vidst det der giver det bedste billede af hvor lang tid man bruger
Det tog dog længere tid end forventet da jeg først sad til eksamen!! ( jeg er nok også typen der taler lidt langsommere når jeg er nervøs, hvor andre taler meget hurtigt)

Anmeld

6. juni 2009

Sara.

Mebach skriver:

Det fylder vel 5 min.???
Eller hvad mener du?
Tiden flyver afsted derinde.
Lav en god disp. over det du finder mest væsentligt.

Hehe...
Ja selvfølgelig fylder det 5 min det var mere hvor meget det fylder nedskrevet på papir.

Anmeld

6. juni 2009

Sara.

Mathilde skriver:

Det er svært at sige og kommer jo an på hvor hurtigt eller langsomt man taler. Jeg har lige været til eksamen i samfundsfag, hvor jeg skulle fremlægge en synopsis. Jeg sad hjemme og tog tid på hvor lang tid det ville tage mens jeg fremlagde det højt for mig selv. Det er vidst det der giver det bedste billede af hvor lang tid man bruger
Det tog dog længere tid end forventet da jeg først sad til eksamen!! ( jeg er nok også typen der taler lidt langsommere når jeg er nervøs, hvor andre taler meget hurtigt)

Ja det er nok rigtig nok... jeg må prøve at tage tid det er bare rart at vide om jeg skal skrive 2 sider eller 5 sider men det kommer nok hen af vejen
Jeg tror jeg skal have alt skrevet ned for jeg blir så eksamens angst så kan ikke huske det hvis det ikke er skevet ned tror jeg....

Anmeld

6. juni 2009

Mathilde

lærkes_mor skriver:

Ja det er nok rigtig nok... jeg må prøve at tage tid det er bare rart at vide om jeg skal skrive 2 sider eller 5 sider men det kommer nok hen af vejen
Jeg tror jeg skal have alt skrevet ned for jeg blir så eksamens angst så kan ikke huske det hvis det ikke er skevet ned tror jeg....

Jeg havde også stort set ALT skrevet ned. Jeg er heller ikke vild med at gå til eksamen, så det er en fordel at kunne kigge på sit papir, hvis man skulle gå istå bare man ikke kommer til at læse op i stedet for at holde et oplæg. Jeg havde tre sider og det tog 15 min når jeg øvede hjemme, men til eksamen hvor censor og eksaminator spurgte ind til emnet tog det 30min og nåede faktisk ikke helt igennem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.