Hvad er din mening om Natacha Nikita??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

796 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. november 2012

Deaktiveret profil

Har sku egentlig aldrig brudt mig særlig meget om hende, hun har virket alt for umoden, uansvarlig og ansvarsløs syntes jeg... 

Nu her efter at have set de nyeste afsnit af D.U.M, får jeg det sku lidt skidt over den måde hun bliver behandlet på af kommunen mm.. 

Jeg syntes det er synd for hende at hun ikke får lov at se sin søn mere, for ærligt så tror jeg først hun ændre sig 100% når hendes søn kommer hjem til hende, så hun virkelig kan se at der er noget at kæmpe for..

Ja, nok om min mening, hvad er jeres mening om hende generelt, hendes måde at være mor på og hvad syntes i om kommunenes behandling mod hende? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

Glad Giraf

Freyasmor skriver:

Har sku egentlig aldrig brudt mig særlig meget om hende, hun har virket alt for umoden, uansvarlig og ansvarsløs syntes jeg... 

Nu her efter at have set de nyeste afsnit af D.U.M, får jeg det sku lidt skidt over den måde hun bliver behandlet på af kommunen mm.. 

Jeg syntes det er synd for hende at hun ikke får lov at se sin søn mere, for ærligt så tror jeg først hun ændre sig 100% når hendes søn kommer hjem til hende, så hun virkelig kan se at der er noget at kæmpe for..

Ja, nok om min mening, hvad er jeres mening om hende generelt, hendes måde at være mor på og hvad syntes i om kommunenes behandling mod hende? 

Jeg har aldrig brudt mig om hende og hele hendes attitude...
Men mener stadig at kommunen må have sine grunde til at holde sig til de timer hun ser ham...

Måske har hun ændret sig, men det er åbenbart ikke nok og tænker også lidt at vi kun hører hendes side (vel pga tavshedspligt osv) så hun kan måske føle sig trampet på, selvom der MÅSKR er givet en fornuftig forklaring på det hele...

Ved sku ikk, synes det er lidt svært hvad man skal mene her

Anmeld

20. november 2012

ESV

Freyasmor skriver:

Jeg tænker at der er rigtig mange ting vi slet ikke ved noget om. Når kommunen så stædigt holder fast i så lidt og overvåget samvær må der være langt mere til den historie end vi nogensinde får kendskab til.

Anmeld

20. november 2012

tarkoflen

Jeg har lidt ondt af hende! Synes hun burde tilbydes noget hjælp, så hun kan komme tættere på at få sin søn hjem!

Når det er sagt, så tror jeg på, at kommunerne har barnets tarv for øje, og det synes jeg er meget vigtigt!

Dog synes jeg ikke det ville være helt forfærdeligt, hvis de gav hende bare lidt mere samvær, bare en time ekstra, når hun er der eller noget!

Og så synes jeg, at det var så synd for hende i sidste afsnit, at hun ikke måtte have lov til at være sammen med Remi de 3 timer på hans rigtige fødselsdag og at hun kun måtte have sin mor med!

Men igen, vi får kun historien fra en side! Og det er jo klart, at man som mor ikke selv kan se, at alt ikke er fantastisk!

Anmeld

20. november 2012

Deaktiveret profil

tarkoflen skriver:

Jeg har lidt ondt af hende! Synes hun burde tilbydes noget hjælp, så hun kan komme tættere på at få sin søn hjem!

Når det er sagt, så tror jeg på, at kommunerne har barnets tarv for øje, og det synes jeg er meget vigtigt!

Dog synes jeg ikke det ville være helt forfærdeligt, hvis de gav hende bare lidt mere samvær, bare en time ekstra, når hun er der eller noget!

Og så synes jeg, at det var så synd for hende i sidste afsnit, at hun ikke måtte have lov til at være sammen med Remi de 3 timer på hans rigtige fødselsdag og at hun kun måtte have sin mor med!

Men igen, vi får kun historien fra en side! Og det er jo klart, at man som mor ikke selv kan se, at alt ikke er fantastisk!

Helt sikkert... Tror bestemt også der er møj mere bagved som vi ikke får afvide nogensinde, som ligger til grunde for deres valg! 

Men ja, syntes dog også hun kunne blive tilbudt at holde hans fødselsdag ordentligt, men masser af gæster og i flere timer.. 

Anmeld

20. november 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
ESV skriver:

Jeg tænker at der er rigtig mange ting vi slet ikke ved noget om. Når kommunen så stædigt holder fast i så lidt og overvåget samvær må der være langt mere til den historie end vi nogensinde får kendskab til.

Enig
Der må lægge noget mere til end det vi hører..
Men man kan da se en forbedring :-)

Anmeld

20. november 2012

morethanperfect

Freyasmor skriver:

Jeg har ondt af hende .. Virkelig !

Syns ikke det er særlig meget hun får lov til at se ham , og så under opsyn .. Det ville jeg godt nok ikke bryde mig om !

Så vidt jeg ved har hun da ikke gjort HAM noget , vel ? 
Men ja , så meget vi ikke ved .. Men syns de giver hende MEGET kort snor ..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.