Reeksamen torsdag (uden betablokkere) :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. november 2012

Anonym trådstarter

Ork. Jeg lider af ekstrem eksamensangst. Det er virkeligt forfærdeligt. Og jeg dumper gang på gang. Det er sådan et hæsligt nederlag hver eneste gang

Jeg plejer dog at tage Betablokkere (propranolol) Som hjælper på nerverne, og giver mig en smule ro.

Nu er sagen så den at jeg lige for tiden går og venter på at teste for evt. graviditet. Og har været inde og læse om præparatet, hvor der står at midlet øger chancen for fosterskader!!

Så selvfølgelig vil jeg ikke tage pillerne denne gang. Men det nager mig, da det kan resultere i at eksamen bare går endnu værre

Jeg orker ikke endnu et kæmpe nederlag. Så jeg håber at i vil sende mig nogle "Happy thoughts" torsdag morgen

Jeg skal bestå den her gang. Ellers tror jeg, at jeg er helt på skideren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

MortilElias2010

Ved du hvad... jeg starter da allerede idag med at sende dig positive tanker for hele ugen! Kender til det med eksamensangst og det er overhovedet ikke rart! Og selvom man tit får at vide, den klarer du, den skal du nok få bestået - det er jo så dejligt positivt og man begynder så småt også at tro på det og så gør det bare det mere ondt når man ikke består!

Har samme følelse pt. men det er al det jobræs, skal til endnu en jobsamtale imorgen - og jeg tør næsten ikke mere at tænke, at det bliver da mig der får det gode opkald, for det har været afslag på afslag og typisk midt i arbejdstiden..  Så jeg er på knæ for at du får en succesoplevelse på torsdag. Det har vi alle brug for fra tid til anden

Anmeld

20. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Ork. Jeg lider af ekstrem eksamensangst. Det er virkeligt forfærdeligt. Og jeg dumper gang på gang. Det er sådan et hæsligt nederlag hver eneste gang

Jeg plejer dog at tage Betablokkere (propranolol) Som hjælper på nerverne, og giver mig en smule ro.

Nu er sagen så den at jeg lige for tiden går og venter på at teste for evt. graviditet. Og har været inde og læse om præparatet, hvor der står at midlet øger chancen for fosterskader!!

Så selvfølgelig vil jeg ikke tage pillerne denne gang. Men det nager mig, da det kan resultere i at eksamen bare går endnu værre

Jeg orker ikke endnu et kæmpe nederlag. Så jeg håber at i vil sende mig nogle "Happy thoughts" torsdag morgen

Jeg skal bestå den her gang. Ellers tror jeg, at jeg er helt på skideren

åh hvor kan jeg godt følge dig!

jeg lider selv af meega eksamensangst, skal til eksamen om 27 dage og er allerede ved at DØ!!

jeg vil sende dig en MASSE gode tanker og så sender du dem  lige retur d. 17/12

Anmeld

20. november 2012

Troldemommi

En hel masse til dig

og et knus fra en der også lider af eksamensangst men vist ikke i så svær grad som dig.

Eksamensangst er en værre bitch, men håber du kommer over den

Monica

Anmeld

20. november 2012

Ayasmor

Det er bare SLET ikke sjovt at have det sådan Ønsker dig held og lykke, både med eksamen og testningen

Anmeld

23. november 2012

Anonym trådstarter

JEG BEEEEESTOOOOOOOOOOD

1000 TAK for alt jeres støtte

Det betød rigtigt meget for mig at læse alle jeres kommentar, og at se at jeg ikke er den eneste i hele verdenen der synes at eksamener er djælvlens værk

Stort til jer alle

Anmeld

23. november 2012

Troldemommi

Anonym skriver:

JEG BEEEEESTOOOOOOOOOOD

1000 TAK for alt jeres støtte

Det betød rigtigt meget for mig at læse alle jeres kommentar, og at se at jeg ikke er den eneste i hele verdenen der synes at eksamener er djælvlens værk

Stort til jer alle

Godt klaret, Stort tillykke 

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.