graviditets test?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg tog denne test da jeg havde mistanke om evt graviditet.

Men først ville jeg mene den var negativ. Men så kom jeg til at se længere nede af testen. Der er der en rød streg også. Skilte den så lidt fra hinanden og den var rød nedenunder det stykke, så det er ikke skygge. 

Er den positiv???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Men først ville jeg mene den var negativ. Men så kom jeg til at se længere nede af testen. Der er der en rød streg også. Skilte den så lidt fra hinanden og den var rød nedenunder det stykke, så det er ikke skygge. 

Er den positiv???

hvorhenne er det du mener at se en ekstra streg?

jeg kan ikke se nogen streg (desværre?)

Anmeld

20. november 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

hvorhenne er det du mener at se en ekstra streg?

jeg kan ikke se nogen streg (desværre?)

Ved det stykke papir. ved "knækket" tæt på den blå tekst. De plejer bare ikke at se sådan ud. Ønsker ikke en graviditet ligenu. Så håber at det er ingenting.

Anmeld

20. november 2012

kekp

Anonym skriver:

Er den positiv???

Jeg tror at du skal prøve at teste igen. Kan godt se hvilken streg du mener, men det ser ikke helt rigtigt ud. Stregen burde sidde tættere på den anden. Jeg brugte selv de tests

Anmeld

20. november 2012

Peanut

ser negativ ud i mine øjne 

Anmeld

20. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Ved det stykke papir. ved "knækket" tæt på den blå tekst. De plejer bare ikke at se sådan ud. Ønsker ikke en graviditet ligenu. Så håber at det er ingenting.

jeg er lige i omegenen af 120% på at den streg du snakker om IKKE har betydning for aflæsningen, er nu ret overbevist om det er rest farve - hvis da det er den samme streg vi snakker om, men det er i hvertfald den eneste "ekstra" streg jeg kan få øje på

Anmeld

20. november 2012

Anonym trådstarter

Godt. Tak for svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.