Julegave ideer til et barn på næsten 15 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.557 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. november 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg mangler ideer til hvad vi kan give vores datter i julegave som til jul næsten er 15 mdr. gammel. 

Hvad giver I jeres børn der er næsten på samme alder med min datter?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

Troldemommi

Hejsa min datter bliver 15 måneder den 21 december hun får et fint lyserødt legekøkken i træ af os  så kan det måske være at vi kan have vores eget køkkenudstyr i fred

Monica

Anmeld

20. november 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Monica P skriver:

Hejsa min datter bliver 15 måneder den 21 december hun får et fint lyserødt legekøkken i træ af os  så kan det måske være at vi kan have vores eget køkkenudstyr i fred

Monica

Hi hi ja det kunne være 

Legekøkken giver vi hende ikke da jeg ved at min mor giver hende et'  

Men ellers tak for svar 

Anmeld

20. november 2012

L&V

Laura får noget bobles af os.. Men af det legetøj hun har syntes hun bedst om hendes bade bassin med kugler i, hendes lege køkken fra ikea og hendes musik stol

Anmeld

20. november 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Månsson skriver:

Laura får noget bobles af os.. Men af det legetøj hun har syntes hun bedst om hendes bade bassin med kugler i, hendes lege køkken fra ikea og hendes musik stol

De der boobles synes vi ikke er så interessante så det får hun nok ikke og legekøkken får hun af min mor  

Hvad er det for en musikstol?? Og det der bassin med kugler i.....er det noget som de datter har haft gavn af i et stykke tid og tror du hun vil bruge det i et stykke tid endnu?? 

Anmeld

20. november 2012

L&V

Omsorgsgiver skriver:

De der boobles synes vi ikke er så interessante så det får hun nok ikke og legekøkken får hun af min mor  

Hvad er det for en musikstol?? Og det der bassin med kugler i.....er det noget som de datter har haft gavn af i et stykke tid og tror du hun vil bruge det i et stykke tid endnu?? 

Tror nok den er fra fisher price den er på bud i bilka lige nu.. Hun fik dem i 1års fødselsdagsgave og har været vild med det lige siden.. Interessen er ikke blevet mindre og hun finder hele tiden på nye lege i det

Anmeld

20. november 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Månsson skriver:

Tror nok den er fra fisher price den er på bud i bilka lige nu.. Hun fik dem i 1års fødselsdagsgave og har været vild med det lige siden.. Interessen er ikke blevet mindre og hun finder hele tiden på nye lege i det

Ok tak  Det må jeg undersøge nærmere 

Anmeld

20. november 2012

Benjamins'mor

Min søn var godtnok 11 mdr til jul sidste år.

Men han fik:

Legekøkken.
Gryder og pander.
Legemad.
Duplo LEGO. - der kan i evt tage hello kitty.
Løbe scooter med 3 hjul.

Anmeld

20. november 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Benjamins'mor skriver:

Min søn var godtnok 11 mdr til jul sidste år.

Men han fik:

Legekøkken.
Gryder og pander.
Legemad.
Duplo LEGO. - der kan i evt tage hello kitty.
Løbe scooter med 3 hjul.

Legekøkken får hun af min mor så ved heller ikke helt hvor meget hun får af tilbehør til det også.

Lego Duplo har hun en masse af i forvejen så tror ikke at det bliver det.

Løbe scooter eller løbehjul venter vi nok med til hun bliver lidt ældre. Men tak for svar ellers 

Anmeld

20. november 2012

Benjamins'mor

Omsorgsgiver skriver:

Legekøkken får hun af min mor så ved heller ikke helt hvor meget hun får af tilbehør til det også.

Lego Duplo har hun en masse af i forvejen så tror ikke at det bliver det.

Løbe scooter eller løbehjul venter vi nok med til hun bliver lidt ældre. Men tak for svar ellers 

Min søn kunne bruge den da han var 15 mdr.

Ellers en dukke, dukke tøj, dukkevogn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.