træt af mit soveværelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2012

Masig

Kay skriver:

ja... men ville gerne havde computeren ud af soveværelset og lillepigens tøj ind... men kun hvis den kan være gæmt væk

Ja men det er svært når vi ikke ved hvordan det ser ud, men mange gange kan det bare dårligt lade sig gøre med så lidt plads... Kender det alt for godt, har boet på 10 kvm... Det krævede altså kreativitet!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

Kay

Masig skriver:

Ja men det er svært når vi ikke ved hvordan det ser ud, men mange gange kan det bare dårligt lade sig gøre med så lidt plads... Kender det alt for godt, har boet på 10 kvm... Det krævede altså kreativitet!!!

kan godt sende dig billeder også 

Anmeld

21. november 2012

dola

Kay skriver:

går skam på loppemarkeder... men det er tæt på at være underskuds forretning... da man skal betale stadeplads og gammelt lort sælger ikke så godt igen...

he he true true, men så ned medriserne, hvis alternetivet er attingene alligevel skal ud så ville jeg næsten kyle det i nakken på folk. eller aflever det hos genneren(genbrug)!

Anmeld

21. november 2012

dola

BTW min underbo har 3 unger på 50 kvm så det gælder bare om at være kreativ.

Hvor mange unger har du og hvor gamle er de?

Anmeld

21. november 2012

Kay

dola skriver:

BTW min underbo har 3 unger på 50 kvm så det gælder bare om at være kreativ.

Hvor mange unger har du og hvor gamle er de?

har kun 1... og hun er lige blevet 3 måneder  men ja ved godt der er nogle der bor på mindre med flere børn... men der har manden formegentlig heller ik samlermani og adskilleses angst fra sine ting så slemt er det heller ik men det med at skille sig af med ting er han ik glad for... selvom vi ik har plads til det...

Anmeld

21. november 2012

serinasmor

Kay skriver:

en bærbar er ik stor nok til alle hans tegneprogrammer, og billedredigering og spil og film og musik og alt det andet han nu bruger den til... så det er ik rigtig en mulighed... og problemet er at vi har ik plads til opbevarings møbel til at det skrammel... så jeg skal havde sauteret i det...

det er nemlig sådan at mine kære svigerforældre ikke nænner at smide ting ud... og hver gang de så kommer her har de noget med som vi jo så lige kunne bruge  og det ender altid i soveværelset når jeg beder ham ligge det væk eller smide det ud

Ehm ...

Bruger bærbar og tegneprogrammer og billedredigering ... det kommer helt an på skærmens størrelse og computerens kapacitet ... før mig virker det fint men jeg har så også en kraftig bærbar med en meget stor skærm (taget i betragtning af at det er en bærbar )

Anmeld

21. november 2012

Kay

serinasmor skriver:

Ehm ...

Bruger bærbar og tegneprogrammer og billedredigering ... det kommer helt an på skærmens størrelse og computerens kapacitet ... før mig virker det fint men jeg har så også en kraftig bærbar med en meget stor skærm (taget i betragtning af at det er en bærbar )

ja og sådan en der er stor nok til det og hans spil har vi bare ik penge til den koster alt for mange tusinde kroner

Anmeld

21. november 2012

Team Putte

Kay skriver:

ja der er jo ingen kategori der hedder indretning så nu ligger jeg den her...

jeg er så træt af mit sove værelse... vi har jo kun 54 kvm... fordelt på en lille gang, badeværelse, køkken/stue/allrum og så et soveværelse...

og vi vænter på at få noget stører...

men nu er jeg ved at være godt træt af mit soveværelse/pc-rum/hobby rum/børneværelse/pulterkammer/roderum...

for det er alle de funktioner mit soveværelse har... og ´jeg drømmer om at det kun bliver soveværelse/børneværelse...

men jeg NÆGTER at havde mandes store skrummel af en computer inde i stuen... med tilhørende rod... for når den er i soveværelset kan jeg i det mindste lukke døren så jeg ik skal se på det i løbet af dagen...

drømmer når jeg ser jer andre ligge billed op af jeres soveværelser... jeg vil ikke engang tage billed af vores... det ligner noget der er løgn...

jeg overvejer at finde sådan et skab til computeren... som de bla. har i ikea... men min mands pc skærm er kæmpe stor... så der er ik plads til den i dem jeg har fundet

Pyh synes det er svært når man ik kan se rummet

Mit umiddelbare bud ville være at købe et skab til computeren og anskaffe manden en fladskærm så den kan være i skabet

Anmeld

21. november 2012

Kay

Team Putte skriver:

Pyh synes det er svært når man ik kan se rummet

Mit umiddelbare bud ville være at købe et skab til computeren og anskaffe manden en fladskærm så den kan være i skabet

han har lige fået ny skærm... så det er ik lige det han skal ha... men men men har i dag fundet et fedt computerskab på dba. hvor der er plads til hans computer... og... det er et i en stil vi begge syntes om

så nu kommer computeren ind i stuen

Anmeld

21. november 2012

Team Putte

Kay skriver:

han har lige fået ny skærm... så det er ik lige det han skal ha... men men men har i dag fundet et fedt computerskab på dba. hvor der er plads til hans computer... og... det er et i en stil vi begge syntes om

så nu kommer computeren ind i stuen

Fornuftigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.