skal jeg tro det eller ej ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.192 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. juni 2009

W&M <3

Har ikke reglmæssig mens efter jeg fødte sidst, så kan ikke vide hvornår jeg er gået over tid.

Men har haft Æl for ca 14 dage siden hvor vi gjorde det også har jeg testet de sidste par dage, der har kun været negative tester, men her til morgen bliver den svag positiv efter at have ligget en ½times tid. Tager så to mere og de er negative.

Hva skal jeg tro ? er jeg gravid eller ej.

Er bare forvirret. for vim vil rigtig gerne have en mere så håber den er der.

Janie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
WilliamsMor skriver:

Har ikke reglmæssig mens efter jeg fødte sidst, så kan ikke vide hvornår jeg er gået over tid.

Men har haft Æl for ca 14 dage siden hvor vi gjorde det også har jeg testet de sidste par dage, der har kun været negative tester, men her til morgen bliver den svag positiv efter at have ligget en ½times tid. Tager så to mere og de er negative.

Janie.

tja, det er svært, men tror da der er god chance for at den er der!
Det er jo stadig tidligt at teste efter 14 dage, men synes da du skal forsøge at teste igen om et par dage hvis din mens ikke kommer!
Men når den viste svagt positiv efter en halv time, tror jeg faktisk den er der!!
Knus Caroline

Anmeld

6. juni 2009

W&M <3

Caroline86 skriver:

Det er jo stadig tidligt at teste efter 14 dage, men synes da du skal forsøge at teste igen om et par dage hvis din mens ikke kommer!
Men når den viste svagt positiv efter en halv time, tror jeg faktisk den er der!!
Knus Caroline

tak for dit svar Caroline.

Håber sådan den er der. Hvor længe efter ÆL kan man teste ? Jeg troede at det var 14 dage.

Knus.

Anmeld

6. juni 2009

MaleneG

Caroline86 skriver:

Knus Caroline

enig

Anmeld

6. juni 2009

MaleneGærup

WilliamsMor skriver:

Janie.

Står der ikke på g-testen at den skal aflæses inden for et vis tidsrum for ellers kan man ikke regne med den???? mener at det er 10 min.....

Anmeld

6. juni 2009

W&M <3

okay . Jo tror der står 5min.

Anmeld

6. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
WilliamsMor skriver:

tak for dit svar Caroline.

Håber sådan den er der. Hvor længe efter ÆL kan man teste ? Jeg troede at det var 14 dage.

Knus.

det er vel i princippet også 14 dage efter, for der burde du jo få din mens... men jeg synes jeg hører flere og flere historier om dem der tester positivt sent!
Så jeg tror bare det handler om tålmodighed (som jeg godt ved er ikke-eksisterende i sådan en situation ), og så test igen om et par dage
Tror den er der!

Anmeld

6. juni 2009

MaleneG

MaleneGærup skriver:

Står der ikke på g-testen at den skal aflæses inden for et vis tidsrum for ellers kan man ikke regne med den???? mener at det er 10 min.....

det er forskelligt..
men hvis hormonet er så lavt endnu, fordi dete jo stadig er tidligt kan testen godt være en smule langsommere om at vise det, hvilket den også var med mig,
men jeg ville, som Caroline også skriver vente et par dage endnu og tage en ny test.

Anmeld

6. juni 2009

W&M <3

Caroline86 skriver:

det er vel i princippet også 14 dage efter, for der burde du jo få din mens... men jeg synes jeg hører flere og flere historier om dem der tester positivt sent!
Så jeg tror bare det handler om tålmodighed (som jeg godt ved er ikke-eksisterende i sådan en situation ), og så test igen om et par dage
Tror den er der!

Ja okay. Det må jeg prøve så.. 
Men har slet ingen tålmodighed. Vil så gerne have svar nu. Hehe.
Håber du har ret i den er der .

Anmeld

6. juni 2009

W&M <3

MaleneG skriver:

det er forskelligt..
men hvis hormonet er så lavt endnu, fordi dete jo stadig er tidligt kan testen godt være en smule langsommere om at vise det, hvilket den også var med mig,
men jeg ville, som Caroline også skriver vente et par dage endnu og tage en ny test.

Ja okay ..

Håber jeg så er derfor.
Tak for dine svar,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.