iPhone hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. november 2012

Becks

Hej søde mennesker

Jeg overvejer at købe iPhone 5 og skal i den forbindelse sælge min 4 til en veninde.

Alle de apps jeg har købt på min 4, skal jeg betale for dem igen, eller kan man bare hente dem gratis?

Når min veninde skal overtage den, skal jeg så slette alt, eller skal jeg gendanne den?

Har I ande gode fif?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

tarkoflen

Becks skriver:

Hej søde mennesker

Jeg overvejer at købe iPhone 5 og skal i den forbindelse sælge min 4 til en veninde.

Alle de apps jeg har købt på min 4, skal jeg betale for dem igen, eller kan man bare hente dem gratis?

Når min veninde skal overtage den, skal jeg så slette alt, eller skal jeg gendanne den?

Har I ande gode fif?

Nej det skal du ikke, de ligger i din iTunes, så du skal bare sørge for at den er synkroniseret siger min computerkæreste

Anmeld

20. november 2012

Tullepigen90

Alle dine apps skulle meget gerne ligge i din iTunes konto. Hvis det var mig ville jeg gendanne min iPhone inden jeg solgte den, hvilket jeg også gjorde da jeg solgte min iPhone 4.

Anmeld

21. november 2012

Becks

tarkoflen skriver:

Nej det skal du ikke, de ligger i din iTunes, så du skal bare sørge for at den er synkroniseret siger min computerkæreste

Super tak

Anmeld

21. november 2012

Becks

Tullepigen90 skriver:

Alle dine apps skulle meget gerne ligge i din iTunes konto. Hvis det var mig ville jeg gendanne min iPhone inden jeg solgte den, hvilket jeg også gjorde da jeg solgte min iPhone 4.

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.