Adventskrans på fad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.065 visninger
18 svar
1 synes godt om
20. november 2012

Victoria2013

Da vi får svigermekanikken på besøg til adventshygge d. 1. december (ja, ved godt det først er advent den 2., men den 1. passede bare alle bedre)... vil jeg for en gangs skyld se at få lavet mig en adventskrans

Men jeg vil jo ikke have den dér gammeldags type med en grankrans med sløjfer og lys. Har noget i tankerne med et fad og måske sorte lys, og ingen nisser, men derudover er jeg lidt blank. Så vil meget gerne inspireres hvis I har billeder af jeres adventskrans på fad, nye som gamle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

6800

Kia2013 skriver:

Da vi får svigermekanikken på besøg til adventshygge d. 1. december (ja, ved godt det først er advent den 2., men den 1. passede bare alle bedre)... vil jeg for en gangs skyld se at få lavet mig en adventskrans

Men jeg vil jo ikke have den dér gammeldags type med en grankrans med sløjfer og lys. Har noget i tankerne med et fad og måske sorte lys, og ingen nisser, men derudover er jeg lidt blank. Så vil meget gerne inspireres hvis I har billeder af jeres adventskrans på fad, nye som gamle

jeg har de sidste 3 år lavet den samme, et firkantet guldfad med guld perler/sten i bunden, sorte lys hvor der om hver er et sødt guld bånd som hver bliver lukket med et guld tal 1-4, og så står der et guld rensdyr og en aflang julekugle i guld....

Anmeld

20. november 2012

twinboys

Kia2013 skriver:

Her er min dog en fra sidste år og forrig år... På fad og dog med krans selv om det nok ikke var det du søgte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. november 2012

6800

her kan du se den 

Anmeld

20. november 2012

Victoria2013

Hvor er de fine, også dem med kransene - inspiration er jo inspiration

Guld og sort ville måske ikke være et helt skidt tema...

kom gerne med flere billeder

Anmeld

1. december 2012

Nadia&Daniel

Her er vores (synes dog der mangler noget foran lys 3 og 4 (skal finde noget farvet)

Anmeld

1. december 2012

Victoria2013

Nadia&Daniel skriver:

Her er vores (synes dog der mangler noget foran lys 3 og 4 (skal finde noget farvet)

Jeg kan godt lide den er så enkel og fin med 'sneen'

Min endte sådan hér

Anmeld

1. december 2012

christina92

Her er min på fad

Den er blevet meget enkelt i år da den først blev bikses sammen i går aftes efter en tur i Rema1000. Har bare slet ikke lige fanget at vi allerede er i december  AMMEHJERNE!

Anmeld

1. december 2012

LilleSmølf

Nøj, hvor ser de fine ud! Gid man var lige så kreativ

Jeg sniger lige et spørgsmål ind i tråden - hvordan får I dem til at stå fast?

Anmeld

1. december 2012

Malthesmoar

Her min hj.lavede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.