Solgt eller købt ?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. november 2012

MyLove E

Puha i morgen skal jeg ha samtale med chefen. Jeg har været en del syg med først blindtarm og så blev jeg indlagt pga kraftig hovedpine og jeg så blev dårlig pga det.

Jeg snakkede med chefen for 14dage siden. hvor jeg skulle overveje om jeg troede jeg kunne holde til det i længden. Det ved jeg at jeg kan. Men er bange for jeg ikke får lov at blive.

Så piger kryds lige finger for mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

FruStolpe

Tauf skriver:

Puha i morgen skal jeg ha samtale med chefen. Jeg har været en del syg med først blindtarm og så blev jeg indlagt pga kraftig hovedpine og jeg så blev dårlig pga det.

Jeg snakkede med chefen for 14dage siden. hvor jeg skulle overveje om jeg troede jeg kunne holde til det i længden. Det ved jeg at jeg kan. Men er bange for jeg ikke får lov at blive.

Jeg  alt hvad jeg kan....

Anmeld

20. november 2012

Peanut

Tauf skriver:

Hermed en masse krydsede fingre fra mig 

Anmeld

20. november 2012

hesøth

Tauf skriver:

Anmeld

20. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vh stine

Anmeld

20. november 2012

SussieThyssen

Tauf skriver:

Du har da også været uheldig.

Men det kan jo godt være, at den samtale du skal til er en almindelig "trivselssamtale"
Det er jo meget fremme nu, at hvis en medarbejder ofte er syg/har meget fravær, så indkalder chefen en til en samtale omkring hvad der kan gøres for at medarbejderen kan få det bedre, og om der er specielle hensyn, der skal tages i en periode.

Men stort knus herfra.
Jeg håber det bedste.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. november 2012

MyLove E

SussieThyssen skriver:

Du har da også været uheldig.

Men det kan jo godt være, at den samtale du skal til er en almindelig "trivselssamtale"
Det er jo meget fremme nu, at hvis en medarbejder ofte er syg/har meget fravær, så indkalder chefen en til en samtale omkring hvad der kan gøres for at medarbejderen kan få det bedre, og om der er specielle hensyn, der skal tages i en periode.

Men stort knus herfra.
Jeg håber det bedste.

Kærligst
Sussie

Det var den samtale vi havde for 14dage siden. Så nu er det en opfølgning på den sidste. Og min 3 mdr prøve tid slutter her den 1 dec.
Jeg er bare så spændt...

Anmeld

20. november 2012

MyLove E

StineW79 skriver:

Vh stine

Anmeld

20. november 2012

MyLove E

hesøth skriver:

Tak:-)

Anmeld

20. november 2012

MyLove E

FruStolpe skriver:

Jeg  alt hvad jeg kan....

Tak:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.