Update på :Update på: Jeg har også et hemmeligt møde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. november 2012

Nadia&Daniel

JEG HAR VALGT AT TAGE IMOD JOBBET https://www.baby.dk/debat/199760pi1/ordet-er-frit/update-paa-jeg-har-ogsaa-et-hemmeligt-moede.aspx - skal starte på mandag..

Fik en god samtale medmin rådgiver, som ringede til chefen for at "stikke en finger i i jorden" - og han var så positiv over mig, og det var INTET problem at jeg havde barn, så det skulle jeg ikke tænke på.

Men da jeg så kommer hjem, ringer de fra Synoptik (har søgt job hos dem for flere uger siden) - og de VIL HAVE MIG TIL SAMTALE på fredag  

Så en lille update på en grå dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

Lunae

Nadia&Daniel skriver:

JEG HAR VALGT AT TAGE IMOD JOBBET https://www.baby.dk/debat/199760pi1/ordet-er-frit/update-paa-jeg-har-ogsaa-et-hemmeligt-moede.aspx - skal starte på mandag..

Fik en god samtale medmin rådgiver, som ringede til chefen for at "stikke en finger i i jorden" - og han var så positiv over mig, og det var INTET problem at jeg havde barn, så det skulle jeg ikke tænke på.

Men da jeg så kommer hjem, ringer de fra Synoptik (har søgt job hos dem for flere uger siden) - og de VIL HAVE MIG TIL SAMTALE på fredag  

Så en lille update på en grå dag

Dejligt at høre rart med job i denne tid! Stort tillykke!

Anmeld

21. november 2012

Nadia&Daniel

Lunae skriver:

Dejligt at høre rart med job i denne tid! Stort tillykke!

Det er nemlig dejligt - plus glæder mig vildt til samtalen fredag..

Anmeld

21. november 2012

tarkoflen

Spændende! Og tillykke med jobbet

Men jeg håber dog, at synoptik også vælger dig, så har du noget at vælge imellem

Anmeld

21. november 2012

Nadia&Daniel

Spændende! Og tillykke med jobbet

Men jeg håber dog, at synoptik også vælger dig, så har du noget at vælge imellem

Tak  Håber også lidt meget på Synoptik (for det er jo fast job)- og så lyder det vildt spændende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.