Min søn skal senere i børnehave end forventet, så tænkte det nok i sidste ende ville være godt mht. børnehavepladsen, men nej nej, blev ringet op af pladsanvisningen og fik afvide der INGEN pladser er i min bydel før til sommer

Han skal starte d. 1 marts så det kan jeg jo ikke vente på.
Der bliver bygget en ny børnehave i byen med den står først færdig til okt '13 - jan '14 og de vil fra feb. lave en gruppe i en anden børnehave for de børn der skal flytte ind i det nye hus. MEN det ligger 40 min væk med offentlig transport, og så knap 40 min fra BH til min skole. Efter sommerferien skulle jeg gerne ende på ny udd. og så bliver der 1 time fra BH til skole.. SUK SUK SUK. De kan ikke garentere han får en anden plads der er tættere på end den der er 40 min væk, så har intet valg end at tage den lange tur indtil januar '14...
Synes det fuldstændigt uhørt, der er 4 institutioner i "byen" og endnu flere i byen 3 km væk med der er bare intet at hente. Troede reglen hed max 30 min transport? eller gælder det kun i bil?
Ville ikke så meget andet end at brokke mig... aaargh.. Kommer til bruge 3½ time i bybusser om dagen...
Anmeld