Vil prøve at lave en update.
Vi har nu været i parterapi siden jeg opdagede hans utroskab.
Det er meget svært og meget svingende hvordan jeg har det med det hele.
Jeg har fundet ud af lidt hen af vejen. Det var et par han var sammen med. Men han har chattet mest med konen både derhjemme og imens han var på arbejde. Han og konen har mødtes alene (til en kop kaffe, fordi hun skulle "godkende" min mand)
Jeg føler næsten det er værre end selve sexen. At vide de også har delt følelser og tanker sammen - han og hende - hvis det var en engangs sex var det måske til at komme over, men synes alt det her chat og flirt er dræbende for mig.
Han siger hans tanker hele tiden har været hos mig og at han elsker mig og kun mig. Han er villig til at gøre alt for at det skal blive os igen.
Jeg forsøger om jeg kan finde ud af hvem hun er. Vil så gerne have hendes forklaring på hvad der er sket. Og om det han siger er sandt. Om hun virkelig har en mand - eller om det kun er hende han har mødtes med. Mine tanker flyver rundt og jeg ved ikke hvad jeg skal tro.
Vi er gift og han er min nr 2 mand jeg er gift med. Min eksmand var mig også meget utro. Hvorfor er jeg så nem at være utro overfor ?
Hvorfor bliver han ikke kun sammen med mig, når han siger han elsker mig og synes jeg er gudesmuk. Jeg forstår ingenting.
Jeg har ondt i maven og sover og spiser næsten ikke. Har tabt mig 4 kg på 14 dage.

Anmeld