Alternativ behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. juni 2009

Susanne79

Hej

Min kæreste og jeg har siden november prøvet at lave en lille baby, men desværre uden held.
Nu har min veninde opfordret mig til at opsøge hendes mor, som er akupunktør. Hun har tidligere hjulpet andre par og resultatet har været positivt.

Men hvad er Jeres erfaring med alternativ behandling når det handler om fertilitet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2009

Bastian

Det lykkes ikke med os hverken med kanonkur, zoneterapeut, healing, akupressur... Men det virker for nogen, så det er bare om at prøve :-) Især akupunktur ifm en æudtagning og -oplægning skulle være effektiv. Held og lykke!

Anmeld

5. juni 2009

Honningblomst

Prøv det...du kan jo ikke blive mindre gravid af det end du er nu....zoneterapi skulle også være godt.
Jeg prøvede det inden vi fandt ud af min mand var steril, så jeg ved ikke om det havde virket.
Min far er blevet helbredt for en sygdom som ellers ikke kan helbredes vha alternativ behandling, så jeg gtror virkelig på det...
Knus Eva..og held og lykke..

Anmeld

5. juni 2009

netdaddy

Jeg vil anbefale dig at få undersøgt hvad problemet er i første omgang.

Det er rigtigt at akupunktur kan hjælpe mange (det hjalp i hvert fald os), men hvis det nu er din kærstes sædkvalitet den er gal med og det er dig der bliver stukket i hjælper akupunkturen jo ikke uanset hvor lang tid du lader dig prikke hul på.

Men vores erfaringer med de alternative behandlingsformer er meget gode.
Som nævnt har vi prøvet med akupunktur, men også kranio-sakral-terapi (til vores søn) samt ultralyds-akupunktur (også til vores søn) - alle 3 dele med stor succes.

Ultralyds-akupunkturen var pga. af bøvl med de lukke muskler der sidder omkring mavesæk og langs tarmsystemet. Fra fødslen og 3 uger frem tog han kun powernaps på max 20 minutter ad gangen og var så vågen i en til halvanden time før næste powernap fordi maden stod og skvulpede og gik i gæring igen. Vi kontaktede så hende akupunktøren som min hustru havde gået ved og dagen efter var vi ude og få ham behandlet. Dagen efter behandling var han så pludselig en helt anden dreng - spiste godt, og ikke mindst sov godt og længe. Den dag nappede han sig en lur på 6 timer i streg, og siden er det bare gået rigtig godt med vores søn.

Så der er ikke nogen der kan overbevise os om at alternativ behandling ikke virker.

Anmeld

5. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Synes da helt sikkert du skal give det en chance... hvad har du at miste??

Jeg har ikke selv prøvet alternativ behandling i forsøget på at blive gravid, men har en veninde der havde prøvet at blive gravid i flere år, og efter zoneterapi lykkes det for hende Ved selvfølgelig ikke om akupunktur har samme virkning, men giv det da et forsøg.

Vil i hvert fald ønske dig held og lykke med projektet

Anmeld

6. juni 2009

Lullaby

Det skader da ikke at prøve  Da bella havde kolik prøvede vi akupunktur, zoneterapi og alt hvad der kunne findes af alternativ behandlinger men det hjalp ikke.. måske er i heldigere?

Anmeld

6. juni 2009

Cris

Som alt andet, så skal du bare prøve. Der skader i hver fald ikke. Jeg kender også nogle, som fik børn efter energi healing behandling  Held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.