Så er jeg blevet skannet for galdesten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. november 2012

grinny

Og den var god nok..

Ham der skannede mig var en tør en synes jeg så fik ikke rigtig noget svar de spørgsmål jeg nu havde. Men han sagde at det i hvertfald var en som så ud til at være rigtig stor (omkring en 5'er i omkreds) og det er nok den som giver mig så mange smerter. 

Nu skal jeg snakke med lægen på fredag og så indstiller hun mig til operation og så håber jeg bare at der ikke er alt for lang ventetid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

LMX

grinny skriver:

Og den var god nok..

Ham der skannede mig var en tør en synes jeg så fik ikke rigtig noget svar de spørgsmål jeg nu havde. Men han sagde at det i hvertfald var en som så ud til at være rigtig stor (omkring en 5'er i omkreds) og det er nok den som giver mig så mange smerter. 

Nu skal jeg snakke med lægen på fredag og så indstiller hun mig til operation og så håber jeg bare at der ikke er alt for lang ventetid 

Aaaii galdesten er bare det værste!

Håber du kommer hurtigt til operation. Det er bare SÅÅÅ smertefuldt når man har galdestensanfald. Av av..

Anmeld

20. november 2012

grinny

LMX skriver:

Aaaii galdesten er bare det værste!

Håber du kommer hurtigt til operation. Det er bare SÅÅÅ smertefuldt når man har galdestensanfald. Av av..

Ja det er virkelig smertefuldt! Har det for det meste om aftnen/natten, når jeg slapper mest af i kroppen og så er det virkelig svært at sove for man kaster sig fra side til side i smerter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.