Ikke med andet formål end det hjælper at få det ud

Der flyttede for en måned eller to nogen ind nede i stuen (vi bor på 2.), og da de flyttede ind opdagede de, at køkkenet var voldsomt fugtskadet, hvilket tidligere beboere ikke havde oplyst boligforeningen om. (Alt dette hørt via vores nabo, skal siges). Nu er de så i gang med at renovere køkkenet, og fred være med det, det er jo ikke holdbart at have et ikke-fungerende køkken! Men hvor synes jeg bare ikke de er gode til at tage hensyn

De ordner det selv og har selv hyret håndværkere, så det er ikke boligforeningen der gør det.
De sidste uge har fyren dernede siddet og savet og hamret langt ud på aftenen. Vi taler til mellem 22-23. I aftes blev der hamret og larmet med vandrør indtil midnat

Derudover skulle de så i går ordne VVS arbejde, så midt på dagen slukkede de bare for vandet i hele opgangen. Uden at advare!! Så jeg stod der med min veninde på besøg, som skulle lave flaske til sin baby, og så kom der bare ingen vand

Man kan da lige hænge en seddel op og advare om periodevise afbrydelser, så man kan nå at hælde vand på en gryde og i flasker!!! Måtte ned og brokke mig til dem, og fik efter overtalelse vandet tændt igen. Tak så.
Nu har jeg jo så fået minus ordentlig søvn! Jeg går i seng kl 21, fordi jeg er gravidtræt, men kunne ikke sove før ved 1-tiden, da larmen først stoppede ved midnat og jeg er længe om at falde i søvn. Og kan ikke indhente det med en lur, da der bliver boret på livet løs dernede i dag

Det kan jeg så ikke sige noget til, det er jo trods alt højlys dag. Det er bare irriterende for mig

Nå, jeg ville bare brokke mig! Vi skal selvfølgelig bare lige have sagt til dem, at de skal holde op med at larme efter 19 (det står der i ordensreglementet), men må indrømme vi begge er lidt kujoner og ikke bryder os om at skabe dårlig stemning, for vi kan ikke helt fornemme om de er typerne der tager sådan noget pænt.. De er ret svære at læse

Overvejer at hænge en kopi (anonymt) af ordensreglementet op i opgangen og understrege det med støj, men det er sgu også lidt svagpisser agtigt!

Nå, det skulle bare lige ud, nu har jeg det lidt bedre - Dog stadig træt