Gaver til sølvbryllup.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2012

henh01

Vi giver mine forældre et "gavekort" på et foto på lærred. Gaven kan først udløses når den lille bliver født, så derfor får de et håndskrevet kort hvori der står at de får denne gave senere. Og så tager vi ud og spiser med dem og hvis ikke de vil så tvinger vi dem, for så snart vi kommer afsted så hygger de sig. De vil ikke have nogen former for opmærksomhed, men vi har sagt at vi som min. forventer at spise mad sammen med dem denne dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

Ayasmor

Benjamins'mor skriver:

Det bliver ALT for dyrt til os.
Både mig og min kæreste er på kontanthjælp, og kærestens storebror på sygedagpenge. Så så dyre gaver kan vi ikke give.

Kan godt forstå hvis det også lige skal kunne hænge sammen for jer som familie også. Mener dog at man kan få sådan nogle pakker hvor det eks. er brunch for 2 til omkring 300 kr hvis det er? Og ellers så er en kurv med lidt lækkerier bestemt heller ikke en dårlig gave

Anmeld

20. november 2012

Miss-86

Benjamins'mor skriver:

Men hvad kan man putte i istedet for vin?

Evt nogle lækre kaffebønner og noget sirup til at komme i, fås i flere smagsvarianter i specielforretninger.. Hvis det var mig, ville jeg komme de to ting i kurven, samt lidt the, æblesirup (til at komme på pandekager), lidt lækkert chokolade, en lækker håndsæbe, nogle flotte lys og servietter til.. Håber det kunne bruges.

Anmeld

20. november 2012

Benjamins'mor

Miss-86 skriver:

Evt nogle lækre kaffebønner og noget sirup til at komme i, fås i flere smagsvarianter i specielforretninger.. Hvis det var mig, ville jeg komme de to ting i kurven, samt lidt the, æblesirup (til at komme på pandekager), lidt lækkert chokolade, en lækker håndsæbe, nogle flotte lys og servietter til.. Håber det kunne bruges.

Jeg overvejede lidt chokolade, blomster, bolcher og andet godt. Måske duft lys.

Anmeld

21. november 2012

Benjamins'mor

Ved godt man kun må oppe 1 gang om ugen, men det er snart. Så ville lige høre om andre har nogle ideer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.