ÅH! hva ska jeg give min far??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. november 2012

Anonym trådstarter

Min far en er mand (sjovt nok) midt i 50'erne, og han øsnker sig ALDRIG noget, han er chaffør og har den seneste tid fået cder han ku få med i div. køretøjer, men han mangler ikke noget og han er ikke en der bruger penge, han bruger faktisk aldrig penge, han har hva han skal bruge og har det godt

Tænker så llidt jeg ku bestille 2xbilettet til Niels Hausgaard eller anden i Februar men jeg er næsten sikker på, at han ikke kommer afsted, forså kommer der PLUDSELIG et eller andet i vejen, 

HJÆLP vil gerne give ham en gave han blir glad for og ikke endnu et par sokker som han selvfølgelig vil sætte pris på

(Ja så ved man at manden ikke mangler noget, når han år efter år blir ellevild for et par sokker!) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

Mor til Mike

Anonym skriver:

Min far en er mand (sjovt nok) midt i 50'erne, og han øsnker sig ALDRIG noget, han er chaffør og har den seneste tid fået cder han ku få med i div. køretøjer, men han mangler ikke noget og han er ikke en der bruger penge, han bruger faktisk aldrig penge, han har hva han skal bruge og har det godt

Tænker så llidt jeg ku bestille 2xbilettet til Niels Hausgaard eller anden i Februar men jeg er næsten sikker på, at han ikke kommer afsted, forså kommer der PLUDSELIG et eller andet i vejen, 

HJÆLP vil gerne give ham en gave han blir glad for og ikke endnu et par sokker som han selvfølgelig vil sætte pris på

(Ja så ved man at manden ikke mangler noget, når han år efter år blir ellevild for et par sokker!) 

En parfume, en masse sæsoner af en serie der interessere ham, et ur, telefon-holder, en ny pung, et bluetooth headseat, et digitalt ur som selv stiller sig når man parkere bilen, en lækker hoodie eller stræksweater, En hue med foer, handsker, halstørklæde, skjorter i mange forskellige farver, et nyt læderbælte, skiundertøj(til vinteren), hjemmesko.

Anmeld

20. november 2012

Ciss

Smarte solbriller?

En t-shirt med tekst (Min mand kører lastbil og fik af sin søster en sort t-shirt med billede af en lastbilfront og teksten "Asfalt Cowboy". Den blev han rigtig glad for).

En god solcreme f eks?

Et abonnement på et motorblad f eks eller noget andet, som kan interessere ham?

Anmeld

20. november 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Min stedfar er på samme måde! De sidste mange år har han fået cd'er til lastbilen, dvd'er, sokker og trøjer.. Det er bare ik så skide opfindsomt! I år har vi prøvet noget nyt! En gaveæske fra hugo boss med en deo og en showergel

Anmeld

20. november 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Anonym skriver:

Haha sådan er min far ogs så i år har min kæreste og jeg taget et billeder af vores to børn , og været inde og få det på lærred det tror jeg han vil elske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.