Nogle der kender til Rød Solhat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.646 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. november 2012

Miss-86

Jeg har været forkølet og haft lidt feber siden i onsdags, Øv.. Nå, men min veninde skrev imorges, at Rød Solhat kunne være godt at prøve mod forkølelsen.

Vil høre om I har nogle erfaringer med dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

JuniMama

Miss-86 skriver:

Jeg har været forkølet og haft lidt feber siden i onsdags, Øv.. Nå, men min veninde skrev imorges, at Rød Solhat kunne være godt at prøve mod forkølelsen.

Ja, bruger det selv en gang imellem! Men min erfaring er, at det ikke hjælper når man først er blevet syg, man skal tage det når man " kan mærke der er noget sygdom på vej"!

Anmeld

20. november 2012

Miss-86

JuniMama skriver:

Ja, bruger det selv en gang imellem! Men min erfaring er, at det ikke hjælper når man først er blevet syg, man skal tage det når man " kan mærke der er noget sygdom på vej"!

Okay, det var ærgerligt. Nåh, men så ved jeg det til en anden gang

Anmeld

10. januar 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Ved det er noget tid siden du har oprettet denne tråd, men ville lige svare alligevel Der findes noget der hedder Echinacea fra Matas af mærket A. Vogel. Det er med rød solhat og det hjælper mod forkølelse også når du er blevet forkølet. 

Eller Kang jang det hjælper mig, det er også et naturprodukt. 

Anmeld

10. januar 2013

Eliza

min mor siger jeg ik må experimentere med svampe jeg ik kender 

eiii hva er det ?? 

Anmeld

10. januar 2013

aarhusmor

Der er mange der mener at det hjælper før sygdom. Men jeg kan ikke tåle det. Det er mange år siden jeg har prøvet det, så jeg har glemt hvad det var der skete

Anmeld

11. januar 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Ved det er noget tid siden du har oprettet denne tråd, men ville lige svare alligevel Der findes noget der hedder Echinacea fra Matas af mærket A. Vogel. Det er med rød solhat og det hjælper mod forkølelse også når du er blevet forkølet. 

Eller Kang jang det hjælper mig, det er også et naturprodukt. 

Okay, tak
Jeg har os købt Rød Solhat, for at se om det kunne hjælpe - Men det er svært at huske og tage det, så ved det faktisk ikk helt.

Anmeld

11. januar 2013

Miss-86

Eliza skriver:

min mor siger jeg ik må experimentere med svampe jeg ik kender 

eiii hva er det ?? 

Det er nogle dråber, fra blomsten rød solhat, som skulle mindste forkølelses symptomer.

Anmeld

11. januar 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Okay, tak
Jeg har os købt Rød Solhat, for at se om det kunne hjælpe - Men det er svært at huske og tage det, så ved det faktisk ikk helt.

Oki, kender jeg godt, men synes det hjælper  

Anmeld

13. januar 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Oki, kender jeg godt, men synes det hjælper  

Okay, så må jeg prøve at huske at tage det Så jeg kan forebygge forkølelsen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.