Hmm positiv eller...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. november 2012

Lund18

Positiv eller ??? 

Som sagt igår,, igen mens ingen tegn på mens og en dag over tid..

Tog så en test her til morgen inden for aflæsningsminutterne var "stregen" eller der hvor den skulle være meget rød i hele feltet og jeg kunne ligesom skimte hvor stregen skulle være. Tog så et bad og så dum som jeg er kigger jeg på testen igen... og så kunne jeg self se stregen,, men nu er det laaaang over aflæsningstid hvad siger i piger?? De første to billeder er inden for de 3 minutter og det andet da stregen så var meget tydelig.... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

M (:

Lund18 skriver:

Positiv eller ??? 

Tog så en test her til morgen inden for aflæsningsminutterne var "stregen" eller der hvor den skulle være meget rød i hele feltet og jeg kunne ligesom skimte hvor stregen skulle være. Tog så et bad og så dum som jeg er kigger jeg på testen igen... og så kunne jeg self se stregen,, men nu er det laaaang over aflæsningstid hvad siger i piger?? De første to billeder er inden for de 3 minutter og det andet da stregen så var meget tydelig.... 

Jeg siger, test igen om et par dage.

Man kan ikke stole på en test over tid, men min første test var også bragende negativ, og fik en utydelig streg efter et par timer. Stregen var mere utydelig end din, da den var for utydelig til billeder. Og jeg er 21+ i dag, så håbet er ikke ude før mens dukker op! 

Anmeld

20. november 2012

VNB

Lund18 skriver:

Positiv eller ??? 

jeg tror du er gravid  

test igen her de næste par dage. Mon ikke stregen nok skal blive tydeligere?  

et forsigtigt tillykke! 

Anmeld

20. november 2012

FrkZier

Lund18 skriver:

Positiv eller ??? 

jeg siger: test igen om et par dage

Anmeld

20. november 2012

IngenKoPåIsen

Umiddelbart en lille BITTE smule positiv.. Test igen om et par dage eller prøv med Clearblue Digital

Anmeld

20. november 2012

Lund18

Håber sådan i har ret 

Jeg køber en clearblue digital en af dagene og håber på positivt svar  

Anmeld

22. november 2012

Rikke mor

Jeg er spændt på at høre hvordan det gik??  

Jeg synes billed nr. 3 ser positiv ud 

Anmeld

22. november 2012

Miss Kat

Den sidste test er da helt klart positiv. Kan ikke se noget på de andre.

Som alle de andre siger, test om et par dage. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.