kom nu med de skoldkopper for pokker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. november 2012

Fru Hansen

Det er nu anden gang der er skoldkopper i min datters børnehave og hun bliver bare ikke smittet... Jeg ville så gerne have hende smittet mens hun stadig er forholdsvis lille. Og gerne nu hvor jeg har mulighed for at tage fri hvis hun bliver syg.
Øv altså, det kunne være så rart at få overstået.

Har dit barn haft skoldkopper og hvordan forløb det? Og hvor gammel var barnet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her er thea også gået fri 4-5 gange, men nu har hun så lige haft det og var hjemme i 1 1/2 uge. Hun var lidt slap og havde ik så stor appetit, da hun også havde dem i munden. Hun tog det heldigvis i stiv arm og vi fik lavet lidt julegaver, så det var ok. Hun er 4 år.

Hun fik så smittet alberte på 4 mdr, som ik virker ret påvirket af det, men hold nu op hun har mange og der bliver ved med st komme nye og de brød altså ud i onsdags.

Syntes det er fint nok at de nu begge har haft det, da jeg går hjemme på barsel, så slipper vi i det mindste for det sener, hvor vi sku ha haft dem passet eller selv sku ha holdt fri. Vh stine

Anmeld

20. november 2012

roenlund

liam er 2 og har ik haft dem endnu, han har så heller ik været udsat for smitte da vi endnu ik er stødt på nogen med skoldkopper...

men ville rigtig gerneat han fik dem snart...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.