hvor giver i jeres brugte hen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. november 2012

MelikkazMoar

ja som spørgsmålet lyder, når i har noget brugt tøj , smykker eller glasting o.lign.  hvor giver i det hen/hvem giver i det til ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Deaktiveret profil

MelikkazMoar skriver:

ja som spørgsmålet lyder, når i har noget brugt tøj , smykker eller glasting o.lign.  hvor giver i det hen/hvem giver i det til ?

Tøj går til søskende, bekendte mm... Babyting/tøj går til mødrehjælpen, eller til folk som står og mangler.. Mine møbler/ pynteting har jeg i et album på facebook, hvor alt er gratis hvis man selv henter... 

Anmeld

20. november 2012

TeamRocket

Mødrehjælpen eller stiller det ved siden af skraldespanden så kommer der altid nogen forbi og adoptere tingene :-) smart smart. Før i tiden røg en del tøj og legetøj videre til min bedste veninde- fandt så ud af hun bare solgte det dyre videre og beholdte det billige til sin datter, synes jeg er så forkert. Man skal altså ikke tjene penge på min godhed bag min ryg. Så hellere at mødrehjælpen sælger det.

Anmeld

20. november 2012

MelikkazMoar

Freyasmor skriver:

Tøj går til søskende, bekendte mm... Babyting/tøj går til mødrehjælpen, eller til folk som står og mangler.. Mine møbler/ pynteting har jeg i et album på facebook, hvor alt er gratis hvis man selv henter... 

hvor godt

det er dejligt tingene bliver genbrugt

Anmeld

20. november 2012

MelikkazMoar

TeamRocket skriver:

Mødrehjælpen eller stiller det ved siden af skraldespanden så kommer der altid nogen forbi og adoptere tingene :-) smart smart. Før i tiden røg en del tøj og legetøj videre til min bedste veninde- fandt så ud af hun bare solgte det dyre videre og beholdte det billige til sin datter, synes jeg er så forkert. Man skal altså ikke tjene penge på min godhed bag min ryg. Så hellere at mødrehjælpen sælger det.

det var smart det med at sætte det ved skrældespanden..

Anmeld

20. november 2012

An&Jo

Jeg sætter det til salg i en gruppe på facebook, og noget af det bliver givet væk.. jeg tjener ikke stort på mine ting, de sælges til meget billige penge så alle kan være med..

Anmeld

20. november 2012

Moma

Giver det væk - enten til bekendte eller til Røde Kors el.lign.

Jeg har solgt noget af vores datters legetøj via Gul og Gratis, der fik hun så pengene.

Anmeld

20. november 2012

Benjamins'mor

Okay, jeg tager lige i punkter.

Babytøj : det pæneste sælger jeg, det næst pæneste kommer til mødre hjælpen eller røde kors.

Min kærestes tøj : det meste ryger som regel ud, for så er det i stykker, men når det er tøj han aldrig bruger, ryger det ned til røde kors.

Mit tøj : det der går i stykker ryger ud, det jeg ikke bruger ryger til røde kors.

Legetøj : alt efter stand sælger vi det eller sender det til røde kors.

Anmeld

20. november 2012

Benjamins'mor

Baby tøj der gemmer vi også en del til hvis vi skulle få en dreng igen.
Og da han var mindre og meget mere af tøjet stadig var pænt efter brug, gav jeg også en masse til en tidligere veninde som fødte 11 mdr efter mig.
Har også engang sendt en bærepose fyldt til en herinde fra som ikke havde mange midler.

Da min søn var spæd arvede vi en del tøj fra alle mulige.
Jeg var kun 16, så mine onkler og tanter og forældre var/er stadig ikke færdige med at få børn. Og mine svigerforældres gamle nabo gav os 3 flyttekasser med baby tøj.
Så har haft rimeligt meget hvor vi bare har givet en del videre uden at bruge det selv først

Anmeld

20. november 2012

Leneur

Silje's tøj og de ting hun ikke bruger mere giver jeg videre til min vicevært. Hun har snart 2 tipoldebørns piger og de har heller ikke ret meget at gøre med, så hjælper jeg på den måde. Mit eget tøj ryger ned til genbrugsen.Møbler er alligevel så ramponeret at når de skal udskiftes, så ryger det til storskrald. Mine smykker beholder jeg selv, for selvom det måske er længe siden jeg har haft dem på, så ved jeg at jeg lige pludselig vil gå med dem igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.