Tænker på min ekskæreste :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.507 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. november 2012

Anonym trådstarter

Det er sådan at jeg er begyndt at tænke på min ekskæreste igen! Vi var sammen kun i 1 år, men var sammen 24:7 og han var min første of største kærlighed! Det er nu 5 år siden og siden der er jeg blevet gift og fået en lille søn sammen. Jeg elsker min mand. Men tankerne ved min ekskæreste er dukket op i alle disse år og nu er de der hver dag, selv om natten. Hvad skal jeg dog gøre!? Det her er jo på ingen måde fair overfor min dejlige mand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Det er sådan at jeg er begyndt at tænke på min ekskæreste igen! Vi var sammen kun i 1 år, men var sammen 24:7 og han var min første of største kærlighed! Det er nu 5 år siden og siden der er jeg blevet gift og fået en lille søn sammen. Jeg elsker min mand. Men tankerne ved min ekskæreste er dukket op i alle disse år og nu er de der hver dag, selv om natten. Hvad skal jeg dog gøre!? Det her er jo på ingen måde fair overfor min dejlige mand

find ud af - hvorfor, har du disse tanker?

er det fordi du savner ham? det jo ikke sikkert du savner ham som kæreste, men blot har lyst til at vide hvordan han har det osv

jeg tænker da også på min eks kæreste, han var jo en stor del af mit liv, og han var min bedste ven i en lang periode, jeg savner ham bestemt ikke som kæreste - men kan da godt savne ham som en ven i mit liv, og vil gerne have at han har det godt.. men det betyder jo ikke at jeg ikke elsker min nuværende kæreste ufatteligt højt

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

find ud af - hvorfor, har du disse tanker?

er det fordi du savner ham? det jo ikke sikkert du savner ham som kæreste, men blot har lyst til at vide hvordan han har det osv

jeg tænker da også på min eks kæreste, han var jo en stor del af mit liv, og han var min bedste ven i en lang periode, jeg savner ham bestemt ikke som kæreste - men kan da godt savne ham som en ven i mit liv, og vil gerne have at han har det godt.. men det betyder jo ikke at jeg ikke elsker min nuværende kæreste ufatteligt højt

Faktisk efter at han begyndte at følge mig på instagram, er jeg begyndt at tænke på ham. Der kunne jeg jo se at han måtte være interesseret i mit liv. Jeg har ikke set ham personligt i 4 år, skrevet med ham måske en gang om året. Han gik fra mig, fordi han trængte til en pause. Det er skrækkeligt at have det sådan. Har bare lyst til at snakke med haM. Men efter 5 år, kender jeg ham jo ikke mere. KeNder hvem han var, men ikke hvem han er nu. 

Anmeld

19. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Faktisk efter at han begyndte at følge mig på instagram, er jeg begyndt at tænke på ham. Der kunne jeg jo se at han måtte være interesseret i mit liv. Jeg har ikke set ham personligt i 4 år, skrevet med ham måske en gang om året. Han gik fra mig, fordi han trængte til en pause. Det er skrækkeligt at have det sådan. Har bare lyst til at snakke med haM. Men efter 5 år, kender jeg ham jo ikke mere. KeNder hvem han var, men ikke hvem han er nu. 

men der er jo ikke noget galt i at have en interesse i hvordan han går og har det, det jo ikke ensbetydning med du er forelsket i ham eller vil have ham tilbage - det må du huske på

du ved bedst selv hvor grænsen går, og hvad dine tanker/følelser er omkring det hele

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

men der er jo ikke noget galt i at have en interesse i hvordan han går og har det, det jo ikke ensbetydning med du er forelsket i ham eller vil have ham tilbage - det må du huske på

du ved bedst selv hvor grænsen går, og hvad dine tanker/følelser er omkring det hele

Er ikke forelsket i ham. Elsker min mand meget højt. Tænker tit på, hvordan mon det havde været hvis vi var blevet sammen. Men er dette fair mod min mand? Eller burde jeg fortælle ham deT. 

Anmeld

19. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Er ikke forelsket i ham. Elsker min mand meget højt. Tænker tit på, hvordan mon det havde været hvis vi var blevet sammen. Men er dette fair mod min mand? Eller burde jeg fortælle ham deT. 

ooork, det tænker jeg da også nogen gange - sidder og overvejer, ville vi stadig være sammen? hvordan ville vores liv se ud hvis vi var osv.. men kommer som regl altid frem til at vi nok ikke ville være sammen stadig, der er jo en grund til man ikke er sammen mere, og om den grund så sker 1 år inde i forholdet, 5 år eller 10 år så vil grunden for det meste altid være der

men nej jeg synes ikke du skal fortælle din mand om det, det skal nok gå over igen - nu er du jo lige blevet 'mindet' om ham pga. instagram, så vil mene det meget naturligt at tænke lidt på ham

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

ooork, det tænker jeg da også nogen gange - sidder og overvejer, ville vi stadig være sammen? hvordan ville vores liv se ud hvis vi var osv.. men kommer som regl altid frem til at vi nok ikke ville være sammen stadig, der er jo en grund til man ikke er sammen mere, og om den grund så sker 1 år inde i forholdet, 5 år eller 10 år så vil grunden for det meste altid være der

men nej jeg synes ikke du skal fortælle din mand om det, det skal nok gå over igen - nu er du jo lige blevet 'mindet' om ham pga. instagram, så vil mene det meget naturligt at tænke lidt på ham

Tak for din hjælp - det hjalp mig lidt at høre at jeg ikke er dum og streng. 

Anmeld

19. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Tak for din hjælp - det hjalp mig lidt at høre at jeg ikke er dum og streng. 

det var da så lidt

Anmeld

19. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Sæt dig ned og skriv en rigtig pladderromantisk historie, hvor du gennemlever alt det du fantaserer dig til..få ulevet alle følelserne på papiret.
Læs den så igennem, når du føler for det..og en dag vil du opdage, ar alle følelserne er væk, og man kan nærmest undre sig over at de overhovedet var der...og så kan man en dag smide historien ud.

Det virker for rigtig mange, og har også virket for mig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. november 2012

Ansemusen

Anonym skriver:

Jeg tror du tænker så meget på ham, fordi du føler, du ikke må! Det kender jeg fra mig selv nemlig, i alle mulige sammenhænge!

Men du skal vide, at det er normalt aldrig at glemme sin første store kærlighed! Jeg kan stadig selv få sommerfugle i maven ved tanken om min første rigtig kæreste, som jeg også var sammen med i lidt over et år, selvom det nu er mere end 12 år siden han gjorde det forbi. Vi skrev også ca. en gang om året, hvilket vi dog ikke gør mere, og alligevel er han der bare et eller andet sted. Jeg tænker ikke ofte på ham længere, men en gang imellem dukker han op, som den han var (dengang vi kun var 15 år gamle og alt var nyt og spændende). I starten havde jeg dårlig samvittighed over stadig at få varme følelser ved tanken om ham og det vi havde haft sammen, men efterhånden har jeg accepteret, at det er helt normalt og faktisk rigtig dejligt, at noget, som har betydet SÅ meget i mit liv i en periode, ikke bare pludselig er glemt. Det bor inden i, som en lille del af mig og dukker af og til op til overfladen. Og NØJ hvor jeg bare var forelsket og elskede ham himmelhøjt dengang og var dybt ulykkelig i lang lang tid efter brudet. Men jeg ville højst sandsynligt ikke have de samme følelser for ham, hvis jeg mødte ham i dag, han er en anden og JEG er en anden! Jeg elsker min dejlige kæreste gennem 11,5 år, og hvid jeg mistede ham, ville han for altid fylde en meget større del inden i mig end min første kæreste gjorde.

Lang smørre, beklager

Jeg tror du skal prøve at forlige dig med dine tanker og følelser, så tror jeg automatisk de vil stilne af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.