Anonym skriver:
Faktisk efter at han begyndte at følge mig på instagram, er jeg begyndt at tænke på ham. Der kunne jeg jo se at han måtte være interesseret i mit liv. Jeg har ikke set ham personligt i 4 år, skrevet med ham måske en gang om året. Han gik fra mig, fordi han trængte til en pause. Det er skrækkeligt at have det sådan. Har bare lyst til at snakke med haM. Men efter 5 år, kender jeg ham jo ikke mere. KeNder hvem han var, men ikke hvem han er nu.
Jeg tror du tænker så meget på ham, fordi du føler, du ikke må! Det kender jeg fra mig selv nemlig, i alle mulige sammenhænge!
Men du skal vide, at det er normalt aldrig at glemme sin første store kærlighed! Jeg kan stadig selv få sommerfugle i maven ved tanken om min første rigtig kæreste, som jeg også var sammen med i lidt over et år, selvom det nu er mere end 12 år siden han gjorde det forbi. Vi skrev også ca. en gang om året, hvilket vi dog ikke gør mere, og alligevel er han der bare et eller andet sted. Jeg tænker ikke ofte på ham længere, men en gang imellem dukker han op, som den han var (dengang vi kun var 15 år gamle og alt var nyt og spændende). I starten havde jeg dårlig samvittighed over stadig at få varme følelser ved tanken om ham og det vi havde haft sammen, men efterhånden har jeg accepteret, at det er helt normalt og faktisk rigtig dejligt, at noget, som har betydet SÅ meget i mit liv i en periode, ikke bare pludselig er glemt. Det bor inden i, som en lille del af mig og dukker af og til op til overfladen. Og NØJ hvor jeg bare var forelsket og elskede ham himmelhøjt dengang og var dybt ulykkelig i lang lang tid efter brudet. Men jeg ville højst sandsynligt ikke have de samme følelser for ham, hvis jeg mødte ham i dag, han er en anden og JEG er en anden! Jeg elsker min dejlige kæreste gennem 11,5 år, og hvid jeg mistede ham, ville han for altid fylde en meget større del inden i mig end min første kæreste gjorde.
Lang smørre, beklager 
Jeg tror du skal prøve at forlige dig med dine tanker og følelser, så tror jeg automatisk de vil stilne af 
Anmeld