Ændrede jeres mens sig efter SA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

251 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg har fået min første "mens" efter SA.

Det er slet ikke samme styrke som min alm mens og det er helt klart lyserødt blod, hvor det ellers plejer at være meget mørkt.

Er det normalt den ændrer sig efter en SA? Hvad er jeres erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

bette bebs

Anonym skriver:

Det er slet ikke samme styrke som min alm mens og det er helt klart lyserødt blod, hvor det ellers plejer at være meget mørkt.

Ja vågnede den første mens dag med de ondeste smerter, kunne slet ikke kom op af sengen. Havde vildt ondt i et par timer. Min blødning var mere lys end normal og jeg blødte et par dage længere end normal. Så denne cyklus er lidt øv. Jeg er ikke helt sikker på hvornår jeg havde ÆL så jeg ved ikke hvornår jeg kan teste
Men mener det er meget normalt, kroppen skal hvis lige finde sig selv igen. Jeg håber i hvert fald næste cyklus kommer tilbage til de 28 dage igen som før SA.
Og nå ja, så har jeg vildt meget udflåd!
Tror jeg har test dag på onsdag eller fredag...

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

bette bebs skriver:

Ja vågnede den første mens dag med de ondeste smerter, kunne slet ikke kom op af sengen. Havde vildt ondt i et par timer. Min blødning var mere lys end normal og jeg blødte et par dage længere end normal. Så denne cyklus er lidt øv. Jeg er ikke helt sikker på hvornår jeg havde ÆL så jeg ved ikke hvornår jeg kan teste
Men mener det er meget normalt, kroppen skal hvis lige finde sig selv igen. Jeg håber i hvert fald næste cyklus kommer tilbage til de 28 dage igen som før SA.
Og nå ja, så har jeg vildt meget udflåd!
Tror jeg har test dag på onsdag eller fredag...

jeg havde æl for 12 dage siden, så min cyklus passer meget godt. Jeg har bare vildt ømme bryster og undrede mig over det slet ikke er så kraftigt som det plejer :/ udflåd har jeg også :0  men rart at vide systemet fungerer igen

Anmeld

19. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja...har oplevet det flere gange..også efter graviditeter.

Det er helt nogmalt at længde, styrke, smerter/ingen smerter, cyklus osv kan ændre sig.

Det skyldes hårmonforandringerne i kroppen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.