Godt råd: Nye dankort/visa dankort mm.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. november 2012

Miss BananaHammock

Det er vist noget med at alle skifter kort nu her ik?

Jeg har ihvertfald lige modtaget mine og min kloge mand huskede mig lige på at få tastet de nye kortnumre ind hvor jeg nu er meldt til. F.eks. automatisk optakning af mobilos hos telmore, eller på min ituneskonto hvor også vores netflix trækkes. Og herinde på baby!

Bare et lille fif så det ikke går galt til den første!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

tarkoflen

Ja jeg har også lige fået nyt, og jeg glemt telemore... Ikke et hit, især ikke fordi deres system gik fuldstændig i kludder, da jeg skulle have oprettet mit nye dankort, og jeg derfor var i minus nogle dage... Pyha jeg fik sved på panden et øjeblik!

Anmeld

19. november 2012

jydeinden

Miss BananaHammock skriver:

Jeg har ihvertfald lige modtaget mine og min kloge mand huskede mig lige på at få tastet de nye kortnumre ind hvor jeg nu er meldt til. F.eks. automatisk optakning af mobilos hos telmore, eller på min ituneskonto hvor også vores netflix trækkes. Og herinde på baby!

hehe jeg fik i marts måned, man enligt mærkeligt at telmore ikke sender en email ud, for gjorde de til de første der fik nyt kort

Anmeld

19. november 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Ja jeg har også lige fået nyt, og jeg glemt telemore... Ikke et hit, især ikke fordi deres system gik fuldstændig i kludder, da jeg skulle have oprettet mit nye dankort, og jeg derfor var i minus nogle dage... Pyha jeg fik sved på panden et øjeblik!

Og det er bare super træls at skulle betale for evt. åbning af abonnement hvis det bliver lukket.

Anmeld

19. november 2012

Miss BananaHammock

jydeinden skriver:

hehe jeg fik i marts måned, man enligt mærkeligt at telmore ikke sender en email ud, for gjorde de til de første der fik nyt kort

Måske den kommer når vi nærmer os den første

Anmeld

19. november 2012

jydeinden

Måske den kommer når vi nærmer os den første

det kan være

men altid en god ting at lave en information til folk herinde om det, hvis de nu ikke ved det, eller lige har tænkt over det

Anmeld

19. november 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Jeg skifter ikke kort nu  mit udløber først i 2016 

Men jeg ville helt sikkert glemme at opdatere mine konto oplysninger, så godt du husker på det 

/ Taco78 

Anmeld

19. november 2012

tarkoflen

Og det er bare super træls at skulle betale for evt. åbning af abonnement hvis det bliver lukket.

Heldigvis må man være i minus i 7 dage... Og så nåede deres system at komme op igen, men jeg måtte lige ringe og sikre mig, at den var god nok, at det måtte man, for jeg er vant til automatisk genoptankning, så jeg slipper for at døje med det pjat

Anmeld

19. november 2012

Deaktiveret profil

Har netop gjort det hele Idag, men dejligt med en lille reminder..

men undre mig, hvad bruger du kort til her på baby.dk?? 

Anmeld

19. november 2012

Miss BananaHammock

Freyasmor skriver:

Har netop gjort det hele Idag, men dejligt med en lille reminder..

men undre mig, hvad bruger du kort til her på baby.dk?? 

Bruger det ikke lige pt men da jeg var VIP (hedder det ikke det?!) kostede det lidt hver mdr. Og mener det blev trukket på kortet. :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.