Pregnyl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. november 2012

sus73

Jeg skal tage Pregnyl i forbindelse med mit ægdonationsforsøg, og har på apoteket fået en pakke med Pregnyl. Men i pakken er kun to ampuller og ingen sprøjter.

Jer der har taget Pregnyl - skal man købe sprøjterne særskilt på apoteket? Jeg forstår ikke helt hvorfor man ikke bare får det hele med på én gang, eller hvorfor apoteket ikke har informeret mig om de manglende sprøjter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Håber

sus73 skriver:

Jeg skal tage Pregnyl i forbindelse med mit ægdonationsforsøg, og har på apoteket fået en pakke med Pregnyl. Men i pakken er kun to ampuller og ingen sprøjter.

Jer der har taget Pregnyl - skal man købe sprøjterne særskilt på apoteket? Jeg forstår ikke helt hvorfor man ikke bare får det hele med på én gang, eller hvorfor apoteket ikke har informeret mig om de manglende sprøjter.

Jeg får os pregnyl og jeg får sprøjterne ved lægen. Fordi på apoteket kan du kun købe en masse sprøjter og kanyler. Men dem på apoteket skal faktisk spørger dig om du har kanyler og sprøjter

Anmeld

19. november 2012

sus73

2012 skriver:

Jeg får os pregnyl og jeg får sprøjterne ved lægen. Fordi på apoteket kan du kun købe en masse sprøjter og kanyler. Men dem på apoteket skal faktisk spørger dig om du har kanyler og sprøjter

OK, tak for svar. Det er lidt kompliceret når jeg er tilknyttet klinik i udlandet, men har nu skrevet til min gynækolog her i DK, og håber han enten kan udlevere nåle eller fortælle hvad jeg ellers skal gøre. Et held at jeg fik tjekket hvad der var i pakken i tide.

Anmeld

20. november 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Du kan købe både sprøjter og kanyler på apoteket. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.