Symønstre....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. november 2012

birthee

Jeg elsker at sy til mine børn, men har det nu engang bedst med at følge et mønster... Nu har jeg så lige syet en kjole til min datter (1,5 år - ikke specielt stor i det), fra minikrea mønster i str. 92/98... Hun skulle så lige prøve den inden hun skulle i seng, og chok!!!  Hun kunne lige passe den med sin bodystock inden under... Så jeg vil lige have ringet til minikrea imorgen, for den næste str. hedder 104/110, hvilket jeg synes lyder helt vildt, men som er den der er større i brystvidde.... er da glad for at jeg ikke har klippet til en kjole mere i det andet stof jeg har liggende til hende...

Nå, men hvilke symønstre bruger I, og hvordan er de i størrelserne???

Mvh. Birthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Benjamins'mor

Jeg har brugt en fra stof og stil til et par bukser i str. 80.
Har aldrig fået dem syet færdigt men kan se de er små i str.

Anmeld

19. november 2012

bøllen

birthee skriver:

Jeg elsker at sy til mine børn, men har det nu engang bedst med at følge et mønster... Nu har jeg så lige syet en kjole til min datter (1,5 år - ikke specielt stor i det), fra minikrea mønster i str. 92/98... Hun skulle så lige prøve den inden hun skulle i seng, og chok!!!  Hun kunne lige passe den med sin bodystock inden under... Så jeg vil lige have ringet til minikrea imorgen, for den næste str. hedder 104/110, hvilket jeg synes lyder helt vildt, men som er den der er større i brystvidde.... er da glad for at jeg ikke har klippet til en kjole mere i det andet stof jeg har liggende til hende...

Nå, men hvilke symønstre bruger I, og hvordan er de i størrelserne???

Mvh. Birthe

Har brugt mini krea til bukser osv syntes de plejer at være alm i str.

har også brugt onion, eller mønster fra stof og stil. Syntes de har været ganske alm i str

Anmeld

19. november 2012

birthee

bøllen skriver:

Har brugt mini krea til bukser osv syntes de plejer at være alm i str.

har også brugt onion, eller mønster fra stof og stil. Syntes de har været ganske alm i str

Det er jo også det jeg synes de plejer at være, derfor er det vildt at kjolen er syet i en str. større end jeg plejer, og at den så alligevel er så tæt, at hun ikke kan passe den efter jul vil jeg tro??? Nu kan jeg ikke finde et nyt mønster som er samme model, for det laver minikrea ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.