brunligt udflåd`?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. november 2012

Anonym trådstarter

hej piger

jeg er gået 11 dage over tid, har haft nogle graviditetssymptomer.. idag har jeg fået taget en blodprøve ved læge, da jeg ikke har kunne få et positivt resultat med hjemmeteste (vil være 5+4 hvis det er)

andre der har skulle igennem det??

her til aften har jeg så fået lidt brunligt udflåd.. betyder det så at min mens er på vej, eller kan man godt være gravid alligevel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Tona

Anonym skriver:

hej piger

jeg er gået 11 dage over tid, har haft nogle graviditetssymptomer.. idag har jeg fået taget en blodprøve ved læge, da jeg ikke har kunne få et positivt resultat med hjemmeteste (vil være 5+4 hvis det er)

her til aften har jeg så fået lidt brunligt udflåd.. betyder det så at min mens er på vej, eller kan man godt være gravid alligevel?

Det kan være mens der er på vej, men det kan også sagtens være at du er gravid alligevel. Nogle oplever sådan lidt brunligt udflåd i starten af graviditeten uden at det betyder noget. Det oplevede jeg selv da jeg var gravid med min datter.

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Det kan være mens der er på vej, men det kan også sagtens være at du er gravid alligevel. Nogle oplever sådan lidt brunligt udflåd i starten af graviditeten uden at det betyder noget. Det oplevede jeg selv da jeg var gravid med min datter.

okay tak

håber det er en graviditet!

har aldrig oplevet at gå mere end 1-2 dage over tid!

Anmeld

19. november 2012

Tona

Anonym skriver:

okay tak

håber det er en graviditet!

har aldrig oplevet at gå mere end 1-2 dage over tid!

Held og lykke  

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Held og lykke  

mange tak

Anmeld

19. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

hej piger

jeg oplevede en del brunt udflåd i starten, faktisk så meget at jeg måtte gå med bind - og jeg er altså i 18. uge imorgen

Anmeld

19. november 2012

L&V

Anonym skriver:

hej piger

Det kan betyde at mens er på vej, at du har en tidlig sa eller at du er gravid og kommer af med lidt rester.. Det er ikke til at sige men held og lykke

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

jeg oplevede en del brunt udflåd i starten, faktisk så meget at jeg måtte gå med bind - og jeg er altså i 18. uge imorgen

krydser

og tillykke

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Det kan betyde at mens er på vej, at du har en tidlig sa eller at du er gravid og kommer af med lidt rester.. Det er ikke til at sige men held og lykke

tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.