Gid det var vores tur:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. november 2012

Lund18

Pb er i fuld gang, og siden vi startede har min mens været meget regelmæssig. den er kommet hver gang d. 19 i hver mrd.

Men ak ja må jo inrømme tankerne om bebs har fyldt mit hoved meget i denne mrd, og så er mens self. ikke kommet idag som den plejer.....  

Og nu går man bare og venter på den, fordi jeg ikke tør tro på at det er lykkedes.? hmm, skulle vist bare lufte tankerne lidt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Lund18 skriver:

Pb er i fuld gang, og siden vi startede har min mens været meget regelmæssig. den er kommet hver gang d. 19 i hver mrd.

Men ak ja må jo inrømme tankerne om bebs har fyldt mit hoved meget i denne mrd, og så er mens self. ikke kommet idag som den plejer.....  

Og nu går man bare og venter på den, fordi jeg ikke tør tro på at det er lykkedes.? hmm, skulle vist bare lufte tankerne lidt. 

for at den er der..

Anmeld

19. november 2012

Tona

Lund18 skriver:

Held og lykke  (og tag en test og opdater)

Anmeld

19. november 2012

Lund18

jeg giver den lige natten over, og hvis der ikke er skyggen af mens tester jeg  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.