Ny cykel: Batavus, Kildemoes eller noget tredje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.255 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. november 2012

modesty

Hej alle,

jeg skal have en ny cykel og er i tvivl om mærket. Jeg hælder mest til Kildemoes, men har også hørt godt om Batavus. Batavus skulle dog være meget tunge, og jeg vil gerne have en lidt let cykel. Viva har flot design, men er de noget værd? Er der andre mærker der kan anbefales? Det er første gang jeg skal ud og bruge mange penge på en ny cykel, så den skal også være i top!

Alle kommentarer er velkomne, men jeg vil specielt gerne høre fra nogen der har prøvet flere af de ovennævnte mærker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

spj

Jeg har en batavus Cambridge og er så glad for den. Har haft den i 7 år og der har aldrig været noget med den, selvom den har stået uden for meget af tiden.
Hvis du har børn er den også super god at cykle på, med et barn bagpå. Den ligger stabilt på vejen og man mærket ikke meget til den ekstra vægt.

Anmeld

19. november 2012

modesty

spj skriver:

Jeg har en batavus Cambridge og er så glad for den. Har haft den i 7 år og der har aldrig været noget med den, selvom den har stået uden for meget af tiden.
Hvis du har børn er den også super god at cykle på, med et barn bagpå. Den ligger stabilt på vejen og man mærket ikke meget til den ekstra vægt.

OK og du synes ikke at selve cyklen er meget tung i det? Det har jeg nemlig hørt flere sige om Batavus.

Anmeld

19. november 2012

Pige2009

modesty skriver:

Hej alle,

jeg skal have en ny cykel og er i tvivl om mærket. Jeg hælder mest til Kildemoes, men har også hørt godt om Batavus. Batavus skulle dog være meget tunge, og jeg vil gerne have en lidt let cykel. Viva har flot design, men er de noget værd? Er der andre mærker der kan anbefales? Det er første gang jeg skal ud og bruge mange penge på en ny cykel, så den skal også være i top!

Alle kommentarer er velkomne, men jeg vil specielt gerne høre fra nogen der har prøvet flere af de ovennævnte mærker.

Jeg har en Avenue, som jeg er super glad for!

Anmeld

19. november 2012

K&S

modesty skriver:

Hej alle,

Skal det være en "bedstemor" cykel eller en sport/street cykel?

Jeg købte denne i sommers og er super glad for den

Den vejer ingenting og er meget nem at køre (selv med Anton bagpå = små 13 kg. )

http://www.urania.dk/product_info.php?cPath=14&products_id=1694

Jeg havde en bedstemor cykel før og der er en verden til forskel

Anmeld

19. november 2012

spj

modesty skriver:

OK og du synes ikke at selve cyklen er meget tung i det? Det har jeg nemlig hørt flere sige om Batavus.

Nej, det synes jeg ikke den er og jeg har et dårligt knæ, så det er ret vigtigt cyklen ikke er for tung at træde, men det er ikke noget problem.

Anmeld

19. november 2012

modesty

Tak for svar alle. Jeg glemte at skrive at det skal være bedstemor-model. Finten er vist at finde en med alustel fremfor stålstel hvis den skal være let (og det har Kildemoes...).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.