Menstruation første gang efter p-pille stop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2012

FrkZier

Chel1992 skriver:

Hvornår er det normalt at få sin menstruation første gang efter p-pille stop? Er i tvivl om det faktisk er min der er ved at komme men det er kun 23 dage siden min menstruations første dag og det synes jeg er tidligt da jeg var på p-piller havde jeg en cyklus på 27-29 dage men det var jo så også på p-piller Vil ikke helt påstå det er en menstruation der er her nu da der ikke rigtig er noget rødt i men det er brunt :s (undskyld detaljer)

Håber i lige vil svare mig ^^

dengang jeg stoppede på p-piller gik min cyklus fra at være på ca 30 dage til at være ca 25 dage, så vil ikke mene det unormalt den bliver forkortet lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

mpr

FrkZier skriver:

dengang jeg stoppede på p-piller gik min cyklus fra at være på ca 30 dage til at være ca 25 dage, så vil ikke mene det unormalt den bliver forkortet lidt

Super tak ^^

Anmeld

19. november 2012

mpr

Miss Church skriver:

Tja... Jeg ved det ikke. Jeg prøvede æl-test,  men synes det var så besværligt og fik aldrig en positiv test. Jeg er blevet gravid alligevel Hvis man har regelmæssig sex, når man har lyst, skal man nok ramme det rigtige tidspunkt. Men det er selvfølgelig dejligt at vide, at NU kan det ske Men det viste jeg så også, for jeg havde meget æl-udflåd

Haha ja det kommer jo nok uanset hvad på et tidspunkt Selvom jeg da kunne håbe på at det stiger i dage som tiden går :p har ikke synderligt lyst til kun at gå 14-16 dage hvor jeg ikke har menstruation ad gagen :p men nu må jeg jo se hvordan tingene udfolder sig ^^

Anmeld

19. november 2012

Miss Church

Chel1992 skriver:

Haha ja det kommer jo nok uanset hvad på et tidspunkt Selvom jeg da kunne håbe på at det stiger i dage som tiden går :p har ikke synderligt lyst til kun at gå 14-16 dage hvor jeg ikke har menstruation ad gagen :p men nu må jeg jo se hvordan tingene udfolder sig ^^

Nej det kan jeg godt forstå  

Det er virkelig også en fantastisk ting ved at være gravid, at man slipper for mens  BONUS!

Anmeld

19. november 2012

malliebooh

Chel1992 skriver:

Hvornår er det normalt at få sin menstruation første gang efter p-pille stop? Er i tvivl om det faktisk er min der er ved at komme men det er kun 23 dage siden min menstruations første dag og det synes jeg er tidligt da jeg var på p-piller havde jeg en cyklus på 27-29 dage men det var jo så også på p-piller Vil ikke helt påstå det er en menstruation der er her nu da der ikke rigtig er noget rødt i men det er brunt :s (undskyld detaljer)

Håber i lige vil svare mig ^^

Efter jeg stoppede fik jeg jo den mens man plejer at få. Den rigtige mens kommer derefter 50 dage senere. Kan varmt anbefale E-vitaminer til at få styr på hormonbalancen

Anmeld

19. november 2012

mpr

Miss Church skriver:

Nej det kan jeg godt forstå  

Det er virkelig også en fantastisk ting ved at være gravid, at man slipper for mens  BONUS!

Det er også en af de ting jeg ser frem til :p men i det mindste har fundet en positiv ting ved at jeg ikke er på p-piller længere :p opdager ikke menstruationen kommer før den er kommet, for får ikke krampe agtige smerter i underlivet i hvert fald ^^

Anmeld

19. november 2012

mpr

malliebooh skriver:

Efter jeg stoppede fik jeg jo den mens man plejer at få. Den rigtige mens kommer derefter 50 dage senere. Kan varmt anbefale E-vitaminer til at få styr på hormonbalancen

E-vitamin? Hvad gør det ? Har haft den menstruation der kommer lige når man er stoppet på p-piller men det er 23 dage siden jeg havde den første p-pille menstruations dag og nu ligner det at jeg får menstruation igen

Anmeld

19. november 2012

Miss Church

Chel1992 skriver:

Det er også en af de ting jeg ser frem til :p men i det mindste har fundet en positiv ting ved at jeg ikke er på p-piller længere :p opdager ikke menstruationen kommer før den er kommet, for får ikke krampe agtige smerter i underlivet i hvert fald ^^

Mine mens-smerter, blev også meget mindre, efter jeg stoppede Det er jo skønt. Men også lidt underligt, folk plejer jo at få p-piller pga. mens-smerter 

Anmeld

19. november 2012

mpr

Miss Church skriver:

Mine mens-smerter, blev også meget mindre, efter jeg stoppede Det er jo skønt. Men også lidt underligt, folk plejer jo at få p-piller pga. mens-smerter 

Præcis og var vist også grunden til at jeg startede på dem tilbage i teenages årene.. men siden jeg holdte pause på dem sidste år havde jeg haft enorme smerter og det tror jeg faktisk også jeg havde førhen bare kanpt så voldsomt men har kun haft få mavesmerter for nogle dage siden så er positiv :p

Anmeld

20. november 2012

malliebooh

Chel1992 skriver:

E-vitamin? Hvad gør det ? Har haft den menstruation der kommer lige når man er stoppet på p-piller men det er 23 dage siden jeg havde den første p-pille menstruations dag og nu ligner det at jeg får menstruation igen

E-vitamin er også hvedekimolie. 

Altså jeg ved ikke præcist hvad det gør, jeg ved bare at det hjulpet til at få min cyklus regelmæssig Min mor har haft sådan en helsebutik, så det var hende der sagde jeg første gang skulle tage dem da jeg fik min aller første menstruation, det var jo selvfølgelig uregelmæssig. Så købte hun dem og sagde jeg skulle tage dem og så blev den regelmæssig.  

Jeg kan ikke find enoget sted hvor der konkret står at det er det, det gør. Men det har ihvertfald hjulpet på mig + andre. Her er et link så du kan se hvad det ellers gør.

http://www.qualityinfor.org/fordele-ved-hvedekimolie-folk-far-kender.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.