Er fuld af forvirring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
1 svar
0 synes godt om
19. november 2012

Mathilde J

Hej piger.

Ja, her i sidste uge skrev jeg en del debatter..

Og nu får i lige historien forfra.

Den 18. oktober fik jeg fjernet min hormonspiral (havde haft den i 1 år), og den 20. oktober begyndte jeg at bløde meget kraftigt, og det stoppede efter 5 dage. Lige siden har jeg ikke fået min menstruation.

Før hormonspiralen, og under hormonspiralen, har jeg altid kunnet regne med min menstruation.

Tirsdag i sidste uge tog jeg en g-test, og den var positiv. Efterfølgende tog jeg en negativ. I alt blev det til 3 positive, og 2 negative. Fredag tog jeg så til læge, og der var både urinprøven og blodprøven negativ.

Men hvorfor dælen har jeg ikke fået min menstruation endnu så, hvis jeg ikke er gravid?

Det skal så også lige siges, at jeg intet har mærket til tegn på en kommende menstruation overhovedet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

MichelleN

Mathilde J skriver:

Hej piger.

Ja, her i sidste uge skrev jeg en del debatter..

Og nu får i lige historien forfra.

Den 18. oktober fik jeg fjernet min hormonspiral (havde haft den i 1 år), og den 20. oktober begyndte jeg at bløde meget kraftigt, og det stoppede efter 5 dage. Lige siden har jeg ikke fået min menstruation.

Før hormonspiralen, og under hormonspiralen, har jeg altid kunnet regne med min menstruation.

Tirsdag i sidste uge tog jeg en g-test, og den var positiv. Efterfølgende tog jeg en negativ. I alt blev det til 3 positive, og 2 negative. Fredag tog jeg så til læge, og der var både urinprøven og blodprøven negativ.

Men hvorfor dælen har jeg ikke fået min menstruation endnu så, hvis jeg ikke er gravid?

Det skal så også lige siges, at jeg intet har mærket til tegn på en kommende menstruation overhovedet.

Hej

Jeg ved ikke særlig meget om en homonspiral men synes da det lyder underligt at du hr taget 3 g-test som var positive og 2 som var negative

Men synes da helt bestemt du skal få en snak med din læge omkring de ting der bekymre dig

Kan godt følge din forvirring kender det kun alt for godt

Så du får lige en kæmperHerfra

PS Håber det lykkes for dig/jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.