Så er vi hjemme igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
17 svar
0 synes godt om
5. juni 2009

Moar'en

Dejligt at være hjemme igen, efter 2 dage på sygehuset. Viktor klarede det bare så godt. Men det var 2 lange dage. Ved godt det er et mærkelig indlæg  
Men jeg er bare så glad for at være hjemme, så jeg var nød til at skrive det et eller andet sted, hehe. 

Her er lige et lille billede af vores store dreng på sygehuse.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2009

Honningblomst

Åhhhh...hvor er han dejlig...så lille der i hospitalssengen...velkommen hjem...smiler

Anmeld

5. juni 2009

Mca<3

Nårh  hvor er han sød ..

Gik det godt ??

Anmeld

5. juni 2009

LotteN

velkommen hjem igen, kan godt forstå det er godt at være hjemme...!
Håber alt gik godt?
Han ser i hvert fald ud til go have det skøøønt der i sengen

Anmeld

5. juni 2009

Moar'en

Det gik rigtig godt, undersøgelsen viste at den næste operation godt kunne lade sig gøre, jubi.

Han var bare så glad deroppe, det var kun blodprøven der var hårdt for ham. Og at ligge ham i narkose var hårdt for os.

Her er han lige ved at vågne. Han har fået "kyllingeben", det jod er bare ikke til at vaske af
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. juni 2009

Mathilde

Dejligt at alt er gået godt og at I er hjemme igen Hvor ser han bare sød ud!
Jeg kan godt forestille mig at det er frygteligt at se sit barn blive lagt i narkose!

Anmeld

5. juni 2009

Pia.

Dejligt I er hjemme igen... Og dejligt alt gik godt...

Varmt knus Pia.

Anmeld

5. juni 2009

Mca<3

Lindskjold skriver:

Det gik rigtig godt, undersøgelsen viste at den næste operation godt kunne lade sig gøre, jubi.

Han var bare så glad deroppe, det var kun blodprøven der var hårdt for ham. Og at ligge ham i narkose var hårdt for os.

Her er han lige ved at vågne. Han har fået "kyllingeben", det jod er bare ikke til at vaske af

Han ser dejlig sund ud ,, Puha hvor må¨det bare være hårdt for jer med narkose og operationer ,,,   Kh

Anmeld

5. juni 2009

Moar'en

Tanja.. skriver:

Han ser dejlig sund ud ,, Puha hvor må¨det bare være hårdt for jer med narkose og operationer ,,,   Kh

Det er han men det er rart han har noget at stå i mod med

Vi kan også se de har haft lidt svært med at finde en blodåre tit drop, han er blevet stukket 4 steder, men der var han blevet bedøvet så han mærkede heldigvis intet

Anmeld

5. juni 2009

smokie

Sikke nogle skønne billeder og velkommen hjem men hvorfor er han blevet opereret hvis jeg må spørge...

Smokie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.