Yay nu har jeg endelig fået noget at juble overden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. november 2012

BigHope13

Åh ha efter lang tid med masser af nederlag, gynækolog som ikke forstår en og som ikke vil hjælpe en og nu snart to år brugt projekt baby uden held så står må her efter en fantastisk samtale ved en ny gynækolog som virkede super forstående og virkelig sjov, og han undersøgte mig og var yderst grundig.
Og efter undersøgelsen snakker ham og kæresten og mig lidt igen, han nævner på ingen måder min overvægt. Men begynder istedet at snakke om at der skal jo "bare" et æg og en sædcelle til, og jeg griner lidt og tænker hmm ja "bare".
Så kommer den vildeste fantasi på tale, havde virkelig ikke stillede mig nogle forhåbninger. men jeg skal altså insemineres i løbet af næste uge Wee. kan slet slet ikke forstå det.
Skal ind og scannes fredag så han kunne følge æggene, og så snakker vi der om hvornår jeg skal have en ægløsningssprøjte og ja så dagen efter skal vi ind med mandens sæd så den kan blive renset og jeg blive insemineres.

Uhh der køre mange tænker i hovedet på mig nu. ved godt at der stadig kun er en lille chance for at det lykkedes men det er en start og jeg er endelig blevet hørt.

Ville ikke andet end prøve at lave et glad indlæg håber i kan finde hovedet og hale i det her Hehe.

Hvis der er nogle iui historier så kom frit frem.

Yay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

**Ønskebabyen

BigBabyWish12 skriver:

Åh ha efter lang tid med masser af nederlag, gynækolog som ikke forstår en og som ikke vil hjælpe en og nu snart to år brugt projekt baby uden held så står må her efter en fantastisk samtale ved en ny gynækolog som virkede super forstående og virkelig sjov, og han undersøgte mig og var yderst grundig.
Og efter undersøgelsen snakker ham og kæresten og mig lidt igen, han nævner på ingen måder min overvægt. Men begynder istedet at snakke om at der skal jo "bare" et æg og en sædcelle til, og jeg griner lidt og tænker hmm ja "bare".
Så kommer den vildeste fantasi på tale, havde virkelig ikke stillede mig nogle forhåbninger. men jeg skal altså insemineres i løbet af næste uge Wee. kan slet slet ikke forstå det.
Skal ind og scannes fredag så han kunne følge æggene, og så snakker vi der om hvornår jeg skal have en ægløsningssprøjte og ja så dagen efter skal vi ind med mandens sæd så den kan blive renset og jeg blive insemineres.

Uhh der køre mange tænker i hovedet på mig nu. ved godt at der stadig kun er en lille chance for at det lykkedes men det er en start og jeg er endelig blevet hørt.

Ville ikke andet end prøve at lave et glad indlæg håber i kan finde hovedet og hale i det her Hehe.

Hvis der er nogle iui historier så kom frit frem.

Yay

Hvor er det da dejligt for jer.. kan godt forstå I er glade..

Held og lykke med det

Anmeld

19. november 2012

BigHope13

**Ønskebabyen skriver:

Hvor er det da dejligt for jer.. kan godt forstå I er glade..

Held og lykke med det

Tusind mange tak

Anmeld

19. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvor dejligt!! Tillykke

Anmeld

19. november 2012

BigHope13

rikkeregnbue skriver:

Hvor dejligt!! Tillykke

Tusind tak Ihhh hvor er jeg bare spændt på det hele

Anmeld

19. november 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Hvor skønt, søde!

Sikke et dejligt indlæg at læse

Anmeld

19. november 2012

modesty

Tillykke - og pøj pøj med det. 

Anmeld

19. november 2012

BigHope13

AnjaM skriver:

Hvor skønt, søde!

Sikke et dejligt indlæg at læse

Ja det bare så fantastisk søde. Jeg er helt høj, og glæder mig godt nok til fredag så jeg forhåbentlig kan få endnu en god oplevelse.

Anmeld

19. november 2012

BigHope13

modesty skriver:

Tillykke - og pøj pøj med det. 

Ihhh tusind tak

Anmeld

19. november 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
BigBabyWish12 skriver:

Ja det bare så fantastisk søde. Jeg er helt høj, og glæder mig godt nok til fredag så jeg forhåbentlig kan få endnu en god oplevelse.

Det kan jeg godt forstå

Jeg alt hvad jeg kan for jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.