Åh ha efter lang tid med masser af nederlag, gynækolog som ikke forstår en og som ikke vil hjælpe en og nu snart to år brugt projekt baby uden held så står må her efter en fantastisk samtale ved en ny gynækolog som virkede super forstående og virkelig sjov, og han undersøgte mig og var yderst grundig.
Og efter undersøgelsen snakker ham og kæresten og mig lidt igen, han nævner på ingen måder min overvægt. Men begynder istedet at snakke om at der skal jo "bare" et æg og en sædcelle til, og jeg griner lidt og tænker hmm ja "bare".
Så kommer den vildeste fantasi på tale, havde virkelig ikke stillede mig nogle forhåbninger. men jeg skal altså insemineres i løbet af næste uge Wee. kan slet slet ikke forstå det.
Skal ind og scannes fredag så han kunne følge æggene, og så snakker vi der om hvornår jeg skal have en ægløsningssprøjte og ja så dagen efter skal vi ind med mandens sæd så den kan blive renset og jeg blive insemineres.
Uhh der køre mange tænker i hovedet på mig nu. ved godt at der stadig kun er en lille chance for at det lykkedes men det er en start og jeg er endelig blevet hørt.
Ville ikke andet end prøve at lave et glad indlæg håber i kan finde hovedet og hale i det her Hehe.
Hvis der er nogle iui historier så kom frit frem.
Yay
Anmeld