Så er jeg blevet blogger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2012

An&Jo

Mathias Villads skriver:

Den kommer til at omhandle meget mere... men nu skal jeg lige ind i denne vidunderlige verden..

Baggrunden er lige opstarten, den bliver en hel anden med tiden...

super..

Baggrunden var nemlig det eneste jeg lige kunne komme på.. Synes bare den ser for for dagpleje agtig ud hvis du forstår?? altså mange dagplejere bruger den der som baggrund på deres hjemmesider..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

morpåthurø

Mathias Villads skriver:

Så er jeg blevet blogger...

Håber i vil følge os... og komme med feedback...

http://mette74.blogspot.dk/

Mvh Mette

Tillykke med din nye blog.

Jeg er selv blogger og blogger meget om hverdagen med børn mv. Så jeg vil rigtig gerne følge din blog- den ser da fin ud. Man skal jo lige have lov til at komme i gang. 

Jeg vil også gerne være fast læser

Hvis du skulle have lyst til at følge min blog finder du den på www.familienharnfeldt.blogspot.com. Her kan man i hvert fald blive fast læser

/Louise

Anmeld

19. november 2012

morpåthurø

Jeg er blevet tilmeldt som fast læser via mit eget betjeningspanel. Så nu kan jeg se når du skriver nyt

Anmeld

19. november 2012

Thereseh

Det jeg tænker er temaet der er ret brugt. Måske du kunne tage et lidt mere afdæmpet tema, og så lave en fin "header" med din blogs navn. 

Det andet er netop bloggens navn. Du kalder den "hurlumhej huset" men så er det lidt forvirrende at bloggens Url-adresse er "mette74". Kunne du ikke vælge sammen blognavn som url?

God fornøjelse med at blogge. Jeg har gjort det i 8 år nu, og kunne ikke undvære det 

Min blog er her

Anmeld

19. november 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
An&Jo skriver:

super..

Baggrunden var nemlig det eneste jeg lige kunne komme på.. Synes bare den ser for for dagpleje agtig ud hvis du forstår?? altså mange dagplejere bruger den der som baggrund på deres hjemmesider..

Ja, det synes jeg faktisk også... Så jeg må sidde og lege med det her de næste par dage... tak for feedbacken...

Knus Mette

Anmeld

19. november 2012

MVM

Profilbillede for MVM
LOUISEHOBRO skriver:

Tillykke med din nye blog.

Jeg er selv blogger og blogger meget om hverdagen med børn mv. Så jeg vil rigtig gerne følge din blog- den ser da fin ud. Man skal jo lige have lov til at komme i gang. 

Jeg vil også gerne være fast læser

Hvis du skulle have lyst til at følge min blog finder du den på www.familienharnfeldt.blogspot.com. Her kan man i hvert fald blive fast læser

/Louise

Mange tak for feedbacken...

Ja, man skal lige i gang, for det er lidt af en indviklet verden... Nu har bonusdatteren fået sin egen blog gennem min, så hun er også i fuld gang med modetips..

Knus Mette

Anmeld

19. november 2012

MVM

Profilbillede for MVM
Thereseh skriver:

Det jeg tænker er temaet der er ret brugt. Måske du kunne tage et lidt mere afdæmpet tema, og så lave en fin "header" med din blogs navn. 

Det andet er netop bloggens navn. Du kalder den "hurlumhej huset" men så er det lidt forvirrende at bloggens Url-adresse er "mette74". Kunne du ikke vælge sammen blognavn som url?

God fornøjelse med at blogge. Jeg har gjort det i 8 år nu, og kunne ikke undvære det 

Min blog er her

Det prøvede jeg også på, men det kunne jeg ikke lige finde ud af, men jeg må kigge på det her en af dagene... samt baggrunden..

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.