SA.. hvornår kan vi prøve igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. november 2012

pcoramt

Efter 19 måneders forsøg fik jeg endelig de to streger, og var så lykkelig.. men til scanningen i dag (7+0) var der to, men intet hjerte blink. hvornår startede I igen? og lykkedes det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

FrkZier

pcoramt skriver:

Efter 19 måneders forsøg fik jeg endelig de to streger, og var så lykkelig.. men til scanningen i dag (7+0) var der to, men intet hjerte blink. hvornår startede I igen? og lykkedes det?

da jeg havde MA, startede vi efter første mens

Anmeld

19. november 2012

FruK

Vi startede igen så snart jeg var holdt op med at bløde. Jeg blev tjekket ved en scanning og fik at vide at alt så fint ud og at ægløsning var på vej 10 dage efter aborten - og så kløede vi på. Jeg testede positiv før jeg fik mens. 

Pøj pøj...  

Anmeld

19. november 2012

anna111

Profilbillede for anna111

jeg fik en sa den 13/10-12 vi startede med det samme efter jeg stoppede med at bløde og jeg tror jeg er gravid nu men kan ikke teste før på lørdag så det tog 14dage for mig nogle læger siger man skal vente til efter næste mins men det er bare dogenskab fra deres side for så er det nemmer at beragne tamin har en læge på ouh fortalt mig 

Anmeld

19. november 2012

pcoramt

Tak for jeres svar.. Min krop udstøder ikke fostrene selv, så skal have medicinsk abort i morgen. Udstødte i selv? Og hvor langt var i henne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.