Hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2012

Anonym trådstarter

Bertris skriver:

Hvis man ikke tester med morgen urinen er der automatisk ikke lige så meget HcG i urinen  

nej det har jeg fundet ud af så er det måske derfor de ikke er så tydelige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Happiness

Anonym skriver:

Åh hvor er jeg glad for at høre det, jeg er så nervøs fordi de har været sådan der i tre dage, men prøver i morgen tidlig, da denne test er taget kl 11.15 og det samme med de andre:-)

Og tak jeg håber virkelig Dejligt at høre din historie

Jeg var også rigtig nervøs da de ikke blev tydeligere. Men maven voksede jo, og Lukas kom ud 9 måneder efter

Men kan se du kun har testet om eftermiddagen. Det kan jo også have betydning. Prøv med morgenurinen, så kan det være det hjælper på det Men som min læge sagde, så er en streg en streg., Om den så er meget svag eller knald hamrende rød

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

Jeg var også rigtig nervøs da de ikke blev tydeligere. Men maven voksede jo, og Lukas kom ud 9 måneder efter

Men kan se du kun har testet om eftermiddagen. Det kan jo også have betydning. Prøv med morgenurinen, så kan det være det hjælper på det Men som min læge sagde, så er en streg en streg., Om den så er meget svag eller knald hamrende rød

Dejligt for dig, Hvornår gik du til lægen for at få det bekræftet?

Ja tror måske det kan have noget at gøre med at det ikke har været morgenurin, men har en liggende jeg bruger i morgen tidlig og ser om den ikke er mere stærk i farven

Anmeld

19. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej allesammen 

vil i ikke nok hjælpe mig med denne test. Jeg er i dag 3+6 hvis jeg er gravid og har taget tre svage test over 3 dage med tre forskellige mærker. jeg har lagt et billede op af testen jeg har taget her i dag, de andre teste har jeg ikke billede af desværre men de er lige så stærke/svage i farven som denne her test.

Testene ser sådan ud efter ca 3 minutter

Ved ikke om det er normalt at teste svagt positiv over flere dage? Håber i vil hjælpe mig tøser

Hilsen den forvirrede

ork ork, den ser da positiv ud!

og btw. første gang jeg var gravid testede jeg negativ helt frem til 5+5 og så derefter testede jeg MEGET svagt positiv et par dage, og først omkring 6+3 blev den kraftig positiv

Anmeld

19. november 2012

Happiness

Anonym skriver:

Dejligt for dig, Hvornår gik du til lægen for at få det bekræftet?

Ja tror måske det kan have noget at gøre med at det ikke har været morgenurin, men har en liggende jeg bruger i morgen tidlig og ser om den ikke er mere stærk i farven

Faktisk allerede da jeg var 4+3. Der fik jeg taget diverse blodprøver som man nu skal. Og kom så en uge senere og fik lavet vandrejournal.

Så var hurtig ude

Anmeld

19. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Så tydelig var min test ikke engang  

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

ork ork, den ser da positiv ud!

og btw. første gang jeg var gravid testede jeg negativ helt frem til 5+5 og så derefter testede jeg MEGET svagt positiv et par dage, og først omkring 6+3 blev den kraftig positiv

Det var sent du testede positivt Så er der håb for mig kan jeg høre. Jeg ringer til lægen i morgen så jeg kan komme op og få det be eller afkræftet i løbet af ugen..

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

Faktisk allerede da jeg var 4+3. Der fik jeg taget diverse blodprøver som man nu skal. Og kom så en uge senere og fik lavet vandrejournal.

Så var hurtig ude

Det var hurtigt  jamen jeg må lægge bekymringerne væk så og glæde mig i stedet for

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Så tydelig var min test ikke engang  

men hvor langt var du henne da du testede?

Anmeld

19. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

men hvor langt var du henne da du testede?

4+2 tror jeg det var 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.