madrester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. november 2012

Gravid2012

i loerdags lavede jeg en gryderet med groenne boenner... der var

tomater

olivenolie

persille og dild

loeg

roedvin

og groenne boenner

i...

kan det ogsaa spises idag ved 14 tiden... ?

Det har vaeret opbevaeret i koeleskabet siden da...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Tona

Gravid2012 skriver:

i loerdags lavede jeg en gryderet med groenne boenner... der var

tomater

olivenolie

persille og dild

loeg

roedvin

og groenne boenner

i...

kan det ogsaa spises idag ved 14 tiden... ?

Det har vaeret opbevaeret i koeleskabet siden da...

Jeg er i tvivl udelukkende pga persillen og bønnerne. Der er vist noget med at det ikke må genopvarmes?

Men havde der ikke været de ting i, så ville jeg godt turde spise det i dag. Såfremt altså at det er kommet hurtigt på køl da det blev lavet og har været i køleskab og blev gennemvarmet grundigt inden du spiste det i dag.

Anmeld

19. november 2012

Kief31

Det kan det sagtens, det skal bare gennemvarmes..

Anmeld

19. november 2012

Gravid2012

Amandas-mor skriver:

Jeg er i tvivl udelukkende pga persillen og bønnerne. Der er vist noget med at det ikke må genopvarmes?

Men havde der ikke været de ting i, så ville jeg godt turde spise det i dag. Såfremt altså at det er kommet hurtigt på køl da det blev lavet og har været i køleskab og blev gennemvarmet grundigt inden du spiste det i dag.

tak for dit svar..

maa lige proeve at soege paa google om det med persillen....

Anmeld

19. november 2012

Gravid2012

Kief31 skriver:

Det kan det sagtens, det skal bare gennemvarmes..

tak for dit svar

syntes hellere ikke jeg kan finde noget om at jeg ikke maa genvarme persillen, saa tror bare jeg goere det ...

Anmeld

19. november 2012

KittyCatta

http://www.statensnet.dk/pligtarkiv/fremvis.pl?vaerkid=487&reprid=0&filid=1606&iarkiv=1

Anmeld

19. november 2012

Team Putte

Gravid2012 skriver:

tak for dit svar

syntes hellere ikke jeg kan finde noget om at jeg ikke maa genvarme persillen, saa tror bare jeg goere det ...

Der er ik noget med persille ikke MÅ genvarmes.. Det er kun noget man siger fordi den har det med at miste den grønne farve og blive mere brunlig istedet.. Det er rent udseende den regel går på så er du ligeglad med at persillen bliver brun, så spis du bare rester i dag Bare husk at gennemvarme det, som alle andre oz siger

Anmeld

19. november 2012

modesty

Ja, det ville jeg ikke have noget problem med at spise. 

Anmeld

19. november 2012

Gravid2012

tak for alle jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.