Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
xoxotasha skriver: Også mig Følte mig godt nok mega gammel i forhold til alle de andre der var derinde, på trods af at jeg kun er 21. Men pyt! Den var det hele værd
Også mig Følte mig godt nok mega gammel i forhold til alle de andre der var derinde, på trods af at jeg kun er 21. Men pyt! Den var det hele værd
haha, ja sådan er det jo
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad er dine 3 ynglingsfilm? En lille fjollet tråd på sådan en kold mandag formiddag Jeg tror mine er 1. P.S I Love You - har set den 100 gange og jeg tuder lige meget hver gang 2. Love Actually - Den er jo bare spækket med skønne skuespillere 3. Stegte Grønne Tomater - Skøn film om venskab Hop med ombord på tråden, kom nu Monica
Hvad er dine 3 ynglingsfilm?
En lille fjollet tråd på sådan en kold mandag formiddag
Jeg tror mine er
1. P.S I Love You - har set den 100 gange og jeg tuder lige meget hver gang
2. Love Actually - Den er jo bare spækket med skønne skuespillere
3. Stegte Grønne Tomater - Skøn film om venskab
Hop med ombord på tråden, kom nu
Monica
Den er svær...
Men mulige favoritter:
- Amelié
- Step Brothers
- Melancholia
- Forrest Gump
- Haunting in connecticut
... Men synes det er svært, da det skifter lidt indimellem. Kan også godt lide tøsefilm af og til jo.
American Beauty
Donnie Darko
Evigt Solskin i et Pletfrit Sind
Ej... man kan sq da ikke nøjes med tre...
Melancholia
Adams Æbler
Requiem for a Dream
Moulin Rouge
Sin City
300 (pga. billedsiden)
Gøgereden
Livet er smukt
Bænken
Festen
3 er helt klart for lidt!!!
1. Twilight
2. Twilight - New Moon
3. Twilight - Eclipse
4. Twilight - Breaking Dawn part 1
5. Twilight - Breaking dawn part 2
Ooooooh yess! jeg er KÆMPE fan (og team Edward)
Twilight Sagaen
LOTR trilogien
En Verden Udenfor
Monica P skriver: LOL ?? er det er forkortelse på noget eller hedder filmen LOL?
LOL ?? er det er forkortelse på noget eller hedder filmen LOL?
Den hedder LOL og er lige udkommet på DVD
Monica P skriver: Hvad er dine 3 ynglingsfilm? En lille fjollet tråd på sådan en kold mandag formiddag Jeg tror mine er 1. P.S I Love You - har set den 100 gange og jeg tuder lige meget hver gang 2. Love Actually - Den er jo bare spækket med skønne skuespillere 3. Stegte Grønne Tomater - Skøn film om venskab Hop med ombord på tråden, kom nu Monica
Grease!! jeg eeeeeelsker grease.. og har set den ihvertfald 30 gange- bliver ALDRIG træt af den film!!
Mulholland Dr.
There Will be Blood
Enter the Void
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128