my little pony hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.476 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. november 2012

nathja

jeg har en datter der bliver 4 år på onsdag, hun er vild og gal med my little pony.. hun har nogle stykker og 6 film.. jeg vil så gerne have fat i noget af det gamle fra 80-90 erne både heste og tilbehør.. og film på dansk..

nogen der ved hvor jeg kan fat i det henne??

(behøver ikke været til på onsdag da det jo også snart er jul)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

helle85

nathja skriver:

jeg har en datter der bliver 4 år på onsdag, hun er vild og gal med my little pony.. hun har nogle stykker og 6 film.. jeg vil så gerne have fat i noget af det gamle fra 80-90 erne både heste og tilbehør.. og film på dansk..

måske kan man finde noget på den dba. men så er det som regl ikke nyt

men man kan få et slot til dem hvis det var noget det er i lege tøjs katalogerne

Anmeld

19. november 2012

nathja

du siger noget havde ikke lige tænkt på at se på dba

Anmeld

19. november 2012

Victoria2013

Ebay har også tonsvis af MLP, men pas på... de gamle fra 80'erne og første halvdel af 90'erne er samlerobjekter nu og kan nemt ryge op i prisen

*sagde en tidligere MLP samler, som stadig har en 130 stk i en kasse i kælderen*

Anmeld

19. november 2012

morethanperfect

nathja skriver:

Altså jeg tror jeg har nogle film liggende et sted .. 

Men det er jo Vhs

Anmeld

19. november 2012

nathja

det gør ikke noget om det er vhs for så må det være de helt gamle film som jeg ikke kan finde nogen steder

Anmeld

19. november 2012

morethanperfect

nathja skriver:

det gør ikke noget om det er vhs for så må det være de helt gamle film som jeg ikke kan finde nogen steder

Ja .. Jeg kigger lige efter dem i morgen

Anmeld

19. november 2012

nathja

Kia2013 skriver:

Ebay har også tonsvis af MLP, men pas på... de gamle fra 80'erne og første halvdel af 90'erne er samlerobjekter nu og kan nemt ryge op i prisen

*sagde en tidligere MLP samler, som stadig har en 130 stk i en kasse i kælderen*

årh gid det var mig havde en del ponyer engang men de er blevet smidt ud af min mors tidligere fyr, fordi han mente de stod i  vejen i deres kasse..

Anmeld

19. november 2012

Miss Kat

Bum bum jeg købte nogle af tegnefilmene på DVD (de gamle) til en 10'er i Kvickly for noget tid siden. Gad vide om de stadig har dem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.