Enlig mor i 4 uger. Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
1 svar
0 synes godt om
19. november 2012

FamilienSørensen

Hej alle sammen.

Jeg skal i de næste 4 uger være alene med vores 16 måneder gammel dreng Christian og lillebror er på vej..

Det er ikke så meget at skulle være alene med Christian, men ensomheden og savnet overfor min kæreste er så massiv, den fylder så meget at jeg ikke tænker på andet end at få ham hjem. Det er første hverdag alene, og jeg har fri fra skole, jeg har allerede haft 2 tude anfald, fordi jeg er så ked af det, jeg savner ham, jeg mangler ham.

Hvad kan jeg gøre for at få ensomheden på afstand?

Mvh Kusuma 30+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Rsa

Christiansmor skriver:

Hej alle sammen.

Jeg skal i de næste 4 uger være alene med vores 16 måneder gammel dreng Christian og lillebror er på vej..

Det er ikke så meget at skulle være alene med Christian, men ensomheden og savnet overfor min kæreste er så massiv, den fylder så meget at jeg ikke tænker på andet end at få ham hjem. Det er første hverdag alene, og jeg har fri fra skole, jeg har allerede haft 2 tude anfald, fordi jeg er så ked af det, jeg savner ham, jeg mangler ham.

Hvad kan jeg gøre for at få ensomheden på afstand?

Mvh Kusuma 30+6

Kan godt forstå det kan være svært, at skulle fylde tomrummet ud selv, men nyd roen og stilheden selvom det er svært... 

Hyg dig med nogle veninder imens din søn er i dp/vug. Inviter familie/venner på Besøg til aftensmad eller andet.

Gør rent

Har du kreative projekter igang, hyg dig med det....

Håber det lykkedes for dig at nyde de 4 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.