Disneyland Paris-erfaring søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.098 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. juni 2009

katrinex4

Hvordan bor man billigst tæt på med 4 børn??

Hvor dyrt er det at leve der?

Er der totalt ulideligt at være for menensker i juni??

Kan man bruge flere dage i parken?

Hvad har I brugt af penge på sådan en ferie??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2009

Balderson

Jeg kan ikke svare på så mange af dine spørgsmål...

Men jeg har en kammerat der var dernede i sommers med hans børn og han fortalte at de brugete en hel ugen, på at se alt.. Men så så de virkelig også alt, men 3 skulle man bruge for at få noget ud af det sagde han...

Anmeld

7. juni 2009

SaNiNa

Vi var i disneyland paris sidst år og boede på Disney’s Davy Crockett Ranch som ligger ca 10 km fra selve pakken... det kræver at man selv har bil med da disney bussen ikke kører derude men vi rigtig glade for at bo der, rigtig god service, og stot badeland.

vi hvade 5 hele dag i paken, og det var fint de sidste to dage brugte vi på at prøve og se de ting vi gerne ville igen...

det er rimelig dyrt at spise osv inde i pakken, men vi kørte til et shoppingscenter i nærheden og handlede ind og lavede så selv mad de flestre dag da jeg jo er mega kræsen.

men tjek www.panrejser.dk dem bestilte vi ved og kan kun anbefale dem...

Anmeld

7. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Var der sidste år i starten af april. Ved intet om, hvor meget hoteller etc koster, da vi kørte i autocamper.

Selv om vi kom i starten af sæsonen, var der lang kø - op til 45 min. - ved de mest populære attraktioner. Så kan kun forestille mig, at det er endnu værre i højsæsonen. Men der var noget med, at man kunne "checke ind" på forhånd, så man kunne springe køen over.

Jeg synes max, man kunne bruge et par dage der - vi var der kun en dag og så begge parker. Det føltes ikke, som om vi ikke havde brugt nok tid. Var afsted med vores tre børn i alderen 8mdr, lige fyldt 3 år og 6½ år. Man har nok mest ud af det, når man er 5-6 år og derover. Min datter på 6½ ville nok gerne have brugt en dag mere.

Karoline

Anmeld

7. juni 2009

SaNiNa

Sanne skriver:

Vi var i disneyland paris sidst år og boede på Disney’s Davy Crockett Ranch som ligger ca 10 km fra selve pakken... det kræver at man selv har bil med da disney bussen ikke kører derude men vi rigtig glade for at bo der, rigtig god service, og stot badeland.

vi hvade 5 hele dag i paken, og det var fint de sidste to dage brugte vi på at prøve og se de ting vi gerne ville igen...

det er rimelig dyrt at spise osv inde i pakken, men vi kørte til et shoppingscenter i nærheden og handlede ind og lavede så selv mad de flestre dag da jeg jo er mega kræsen.

men tjek www.panrejser.dk dem bestilte vi ved og kan kun anbefale dem...

Vi var afsted i starten af september og vi stod slet ikke i kø, til isbutikken  kærestem hvae væretder før i sommerferien hvor de hvade stået i kø ved alle forlystelser i 45 min - 1½time

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.