Mangler den perfekte gave til manden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

984 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. november 2012

Elling <3<3

Julen nærmer sig, og jeg mangler virkelig at finde på en god gave til min dejlige mand som ikke ønsker sig andet en god rødvin.

Min mand er 25 år gammel, går op i fodbold, vin og god mad.

Han fortjener virkelig noget helt specielt i år, vi har haft et hårdt år, med parforholdskrise, behandling (mig på hormoner er bare ikke nem at leve sammen med) og nu hvor jeg endelig er gravid, sover jeg nærmest hele tiden. Så de sidste par uger har han været uundværlig, og taget det store læs der hjemme.

Men jeg er helt ideforladt. Ved virkelig ikke hvad han skal have. Men vil bare gerne at det bliver noget rigtig specielt.

Kom gerne med forslag, så er i bare så søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

2babygirls

SecretMe skriver:

Julen nærmer sig, og jeg mangler virkelig at finde på en god gave til min dejlige mand som ikke ønsker sig andet en god rødvin.

Han fortjener virkelig noget helt specielt i år, vi har haft et hårdt år, med parforholdskrise, behandling (mig på hormoner er bare ikke nem at leve sammen med) og nu hvor jeg endelig er gravid, sover jeg nærmest hele tiden. Så de sidste par uger har han været uundværlig, og taget det store læs der hjemme.

Men jeg er helt ideforladt. Ved virkelig ikke hvad han skal have. Men vil bare gerne at det bliver noget rigtig specielt.

Vi var for nylig på overnatning på Papirfabrikken (scandic) i Silkeborg, hvor der var en 5 retters gourmet menu med i pakken og morgenmad.

Super lækker suite vi fik, og mega forkælelses så man næsten blev rød i kinderne når tjeneren kredsede om en.

Desværre kunne mine gravide hormoner ikke magte det fine mad, men min mand elskede oplevelsen, og han går meget op i god mad

Anmeld

19. november 2012

Elling <3<3

Baby2påvej skriver:

Vi var for nylig på overnatning på Papirfabrikken (scandic) i Silkeborg, hvor der var en 5 retters gourmet menu med i pakken og morgenmad.

Super lækker suite vi fik, og mega forkælelses så man næsten blev rød i kinderne når tjeneren kredsede om en.

Desværre kunne mine gravide hormoner ikke magte det fine mad, men min mand elskede oplevelsen, og han går meget op i god mad

sikke da et godt forslag,
Var det sådan en pakke i havde købt eller hvordan ?

Anmeld

19. november 2012

2babygirls

SecretMe skriver:

sikke da et godt forslag,
Var det sådan en pakke i havde købt eller hvordan ?

Ja en af de der oplevelsespakker... Kan ikke lige komme på navnet, men det kom i en fin sort æske med et hjerte udenpå..

Må lige google det hvis det er..

Anmeld

19. november 2012

kriknu

SecretMe skriver:

En i min terminsgruppe har fået lavet sådan et billede her til sin mand som fylder 25

ved ikke om det evt. var noget -  Det er et specielt malleri, som bliver malet unikt til hver ejer! 

Anmeld

19. november 2012

Elling <3<3

Baby2påvej skriver:

Ja en af de der oplevelsespakker... Kan ikke lige komme på navnet, men det kom i en fin sort æske med et hjerte udenpå..

Må lige google det hvis det er..

Tror jeg kan se den for mig
Tak for tippet

Anmeld

19. november 2012

Elling <3<3

kriknu skriver:

En i min terminsgruppe har fået lavet sådan et billede her til sin mand som fylder 25

ved ikke om det evt. var noget -  Det er et specielt malleri, som bliver malet unikt til hver ejer! 

MEGA fedt. Hvor har hun fået lavet det henne?

Anmeld

19. november 2012

2babygirls

SecretMe skriver:

Tror jeg kan se den for mig
Tak for tippet

Det her...

http://www.oplevelsesgaver.dk/smag/gourmetophold-v ed-silkeborgsoerne.html

Anmeld

19. november 2012

kriknu

SecretMe skriver:

MEGA fedt. Hvor har hun fået lavet det henne?

http://www.mpgartwork.com/football

Anmeld

19. november 2012

Elling <3<3

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.