Fryseforsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. november 2012

**Ønskebabyen

Så har jeg snakket med klinikken og jeg skal scannes om en uge, altså på Mandag
Er så spændt, og kan mærke det er det helt rigtige valg vi har taget, at forsøge os med de to fine æg der kom i fryseren

Bare lige en lille update på alle de trælse indlæg jeg har lavet på det sidste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

tarkoflen

Det var da en dejlig opdatering!

Så dejligt for jer, at det føles helt rigtig! Så var det godt, det var den vej I gik

Anmeld

19. november 2012

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Det var da en dejlig opdatering!

Så dejligt for jer, at det føles helt rigtig! Så var det godt, det var den vej I gik

Ja Jeg kan mærke at det hjælper rigtig godt på mig, at jeg igen har noget at se frem til

Altså kan jeg se frem til scanningen på Mandag på klinikken. Bare det at jeg skal op på klinikken ser jeg frem til, da de for det første er så søde Og for det andet fordi jeg så kan mærke at der sker noget igen

Anmeld

19. november 2012

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Ja Jeg kan mærke at det hjælper rigtig godt på mig, at jeg igen har noget at se frem til

Altså kan jeg se frem til scanningen på Mandag på klinikken. Bare det at jeg skal op på klinikken ser jeg frem til, da de for det første er så søde Og for det andet fordi jeg så kan mærke at der sker noget igen

Ja det er dejligt at have noget at se frem til!

Det er så dejligt, at man føler sig i gode hænder på klinikken! Det gjorde vi også!

Kan du nå at få lagt æg op inden jul, når I vælger fryseæggene?

Anmeld

19. november 2012

modesty

Min dejlige søn på 13 mdr. er lavet på et fryseæg.  Jeg krydser fingre for at de klarer optøningen. 

Anmeld

19. november 2012

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Ja det er dejligt at have noget at se frem til!

Det er så dejligt, at man føler sig i gode hænder på klinikken! Det gjorde vi også!

Kan du nå at få lagt æg op inden jul, når I vælger fryseæggene?

Ja ja, det kan jeg sagtens Jeg får dem lagt op indenfor 14 dage Skal scannes på Mandag hvor jeg er på cyklus dag 12, og så bestemmer de sig for om jeg skal bruge ÆL-tests eller om jeg skal bruge Ovitrellen og når så jeg har ÆL lægger de æggene op (hvis de overlever)

Og lykkedes dette forsøg ikke, kan vi melde os til nyt ICSI i December

Anmeld

19. november 2012

**Ønskebabyen

modesty skriver:

Min dejlige søn på 13 mdr. er lavet på et fryseæg.  Jeg krydser fingre for at de klarer optøningen. 

Tusind tusind tak

Det er dejligt at høre det kan lade sig gøre..

Anmeld

19. november 2012

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Ja ja, det kan jeg sagtens Jeg får dem lagt op indenfor 14 dage Skal scannes på Mandag hvor jeg er på cyklus dag 12, og så bestemmer de sig for om jeg skal bruge ÆL-tests eller om jeg skal bruge Ovitrellen og når så jeg har ÆL lægger de æggene op (hvis de overlever)

Og lykkedes dette forsøg ikke, kan vi melde os til nyt ICSI i December

Jamen så er der godt nok ikke længe til! Og dejligt at I har muligheden for at melde jer til nyt forsøg i december allerede, hvis det ikke lykkedes!

Men jeg krydser i hvert fald alt hvad krydses kan

Anmeld

19. november 2012

**Ønskebabyen

Jamen så er der godt nok ikke længe til! Og dejligt at I har muligheden for at melde jer til nyt forsøg i december allerede, hvis det ikke lykkedes!

Men jeg krydser i hvert fald alt hvad krydses kan

Ja det er rigtig rart, og jeg glæder mig til et forsøg uden smerter indvolveret Det bliver rart..

Kryds endelig, vi har brug for alle de krydsede fingre vi kan få

Anmeld

19. november 2012

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Ja det er rigtig rart, og jeg glæder mig til et forsøg uden smerter indvolveret Det bliver rart..

Kryds endelig, vi har brug for alle de krydsede fingre vi kan få

Ja de er dejlige at slippe for!

Og alt det med, om man nu får taget alt medicinen på det rigtige tidspunkt og alt det man skal forholde sig til!

Det bliver en "nem" omgang i forhold til sidste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.