det er svært at være mig ( skole)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. november 2012

Anonym trådstarter

hejsaa herinde jeg har et problem.

lige pt går jeg på skole men problemet er at jeg virkelig ikke kan tag mig samme og afsted. efter jeg har afleveret min barn lærene påskolen er flinke. undtagen 1 lærer (han pisser virkelig os af med det han siger indimellem. men det (vi ved han ikke mener det )

jeg har gåt i spcia.. klasse. og hvor jeg så efter er begyndt i alm voksen skole. og synes virkelig det hårdt at gå i skole kan ikke rigitg følge med i det hele. jeg følger mig træt inderst inde når jeg er på bænken (skole) jeg er virkelig en meget stille person. kan ikke få en god samtale med dem jeg går med inderst inde virker jeg bare at jeg er en ikke så god mor for mit barn som er 2- og kan ikke lide at sidde i en klasse som er fyldt helt op, og kan ikke koncentrer mig rigtig i timerne. engelsk har jeg det meget skidt med. vil så meget gerne rygkke mig meget inden snart. aner ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv. har ikke rigtig nogen at snakke med rigitg udover familien   (mig liv er for kort til det men sådan er jeg bare.det min egen skyld

skjuler mig lidt som anonym.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

serinasmor

Anonym skriver:

hejsaa herinde jeg har et problem.

lige pt går jeg på skole men problemet er at jeg virkelig ikke kan tag mig samme og afsted. efter jeg har afleveret min barn lærene påskolen er flinke. undtagen 1 lærer (han pisser virkelig os af med det han siger indimellem. men det (vi ved han ikke mener det )

jeg har gåt i spcia.. klasse. og hvor jeg så efter er begyndt i alm voksen skole. og synes virkelig det hårdt at gå i skole kan ikke rigitg følge med i det hele. jeg følger mig træt inderst inde når jeg er på bænken (skole) jeg er virkelig en meget stille person. kan ikke få en god samtale med dem jeg går med inderst inde virker jeg bare at jeg er en ikke så god mor for mit barn som er 2- og kan ikke lide at sidde i en klasse som er fyldt helt op, og kan ikke koncentrer mig rigtig i timerne. engelsk har jeg det meget skidt med. vil så meget gerne rygkke mig meget inden snart. aner ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv. har ikke rigtig nogen at snakke med rigitg udover familien   (mig liv er for kort til det men sådan er jeg bare.det min egen skyld

skjuler mig lidt som anonym.

HVad er det for noget skole? 

du skriver voksenskole , men det kan jo være mange ting  

Det kan godt være svært at være social med de andre hvis man er den eneste med barn, men jeg får ikke indtryk af at det er det eneste der hæmmer dig ..

Prøv at spørge bare én af de andre idag hvad deres interesse er. Det kan være det åbner for et samtaleemne hvor i begge kan være med. 

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

euc. w synes det er svært når jeg har gået sammen med de samme i klassen over 1 år og først nu begynde at åbne mig op over for dem.

Anmeld

19. november 2012

serinasmor

Anonym skriver:

euc. w synes det er svært når jeg har gået sammen med de samme i klassen over 1 år og først nu begynde at åbne mig op over for dem.

tjae

men du kan ikke lade dig hæmme af at i nu har gået der et år. HVis det først er nu du er tryg nok til at gå skridtet videre så er det jo nu du er nødt til at bryde ud ad skallen

(i øvrigt vil jeg - og andre- have nemmere ved at se du har svaret hvis du når du svarer trykker på citér og svarer den vej igennem. Citér finder du under dato og tidspunkt i øverste højre hjørne i hvert svar )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.