Hvad ville I gøre i mit sted?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

915 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. juni 2009

baby2010

Hej piger,

Jeg har brug for lidt gode råd, for jeg er lidt fortvivlet...

Min første cyklus var 38 dage, den næste 46 dage. Jeg er begyndt på ÆL test i denne måned og er nu oppe på 21 dage unden nogen tegn på ÆL.

Kan man gøre noget for at normalisere en cyklus? Og hvis den så bliver normal, får jeg så ÆL?

Alle former for råd og svar er meget værdsat!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2009

MaleneG

baby2010 skriver:

Hej piger,

Min første cyklus var 38 dage, den næste 46 dage. Jeg er begyndt på ÆL test i denne måned og er nu oppe på 21 dage unden nogen tegn på ÆL.

Kan man gøre noget for at normalisere en cyklus? Og hvis den så bliver normal, får jeg så ÆL?

umiddelbart kan man ikke selv gøre noget for at normalisere ens cyklus.
dog har jeg hørt at lægen kan give en, en pille som sætter gang i ægløsningen.
men om det er forbeholdt til personer som slet ikke får mens er jeg så ikke klar over.

Anmeld

5. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
baby2010 skriver:

Hej piger,

Jeg tror Malene har ret i hvad hun siger...
Så vidt jeg ved kan man intet gøre for at stabilisere sin cyklus, men man kan netop få en pille som sætter æl igang... Jeg synes helt bestemt du skal tale med din læge om det, for jeg synes det er voldsomme svingninger du har!
Knus Caroline

Anmeld

5. juni 2009

baby2010

Jeg har hørt om at man kan gå til zoneterapi for at stabilisere cylkus, er der nogen som ved noget om det? -og evt. kender én i Kbh området?

Anmeld

5. juni 2009

Mum33

Har I prøvet længe siden du  begynder på æl-test? Bare nysgerrig for det lyder som om mange bruger dem. Vi har aldrig brugt dem, men blev da gravid alligevel   Min cyklus var også helt hen i vejret efter pp-stop, men det havde åbenbart ingen betydning.

Anmeld

5. juni 2009

Mullemus86

Hej..
Du kunne måske overveje at gå til kraniosakral-terapi.. Det skulle kunne hjælpe på alle mulige ubalancer i kroppen..
Kender et par, hvis søn havde kolik.. Efter lang tid, hvor alt blev forsøgt, tyede de til kraniosakral-terapi, og det hjalp.. Så, hvorfor skulle det ikke kunne stabilisere ens cyklus? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.