Kunne læse en anden tråd om jobsamtale, så vil jeg da også gå lidt til bekendelse, jeg har også en samtale (om løntilskudsjob) imorgen (beskrevet som et hemmeligt møde på facebook - så et par tøser røg i fælden, de troede jeg var GRAVID).. Men nej nej nej - der blev de snydt - det var "bare" en jobsamtale..
Har været syg hele ugen (er stadig lidt ramt), men hey - make-up kan dække meget
Tankerne er allerede begyndt i hovedet.. Hvordan vil det påvirke familielivet at jeg begynder at arbejde igen?? især i butik op til den julen som nærmest er lige om hjørnet.. Hvordan er jeg social i blandt kollegaer og chefer?? er jeg blevet "kedelig" eller er jeg stadig med på "moden"?? Min datter er inde i en meget dyb mor-mor-mor-periode, hvor kun jeg duer og manden på pænt se til (og det er hårdt for os alle 3), men nu har hun ikke været i vuggestue i en hel uge pga sygdom, og imorgen skal hun afsted (hun er rask), for jeg kan ikke melde afbud til samtalen og nu skal vi bare have hende på rette køl (ang. med ikke at skrige efter mig, når jeg aflever hende)..
Jeg laver en meget hurtigt update imorgen (selvfølgelig IKKE ANONYM!!!!)
Anmeld