Ferie når man læser til ssh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. november 2012

Anonym trådstarter

hej  synes ikke at jeg kan finde noget på skolens hjemmeside,men hvis jeg starter til januar hvornår har man sommerferie..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

hej  synes ikke at jeg kan finde noget på skolens hjemmeside,men hvis jeg starter til januar hvornår har man sommerferie..

Det kommer jo fuldstændig an på, om du er i praktik eller på skole når der er sommer

Anmeld

18. november 2012

jinx

da jeg var under uddannelse, om det var i skole eller praktik perioden,  så lod den i uge 29, 30 og 31, og det var sosu c i gladsaxe jeg gik.

Anmeld

18. november 2012

1977

Profilbillede for 1977

hvis du er på skole til sommer har du ferie når skolen holder lukket. Er du i praktik har skal du aftale med dem hvornår du holder ferie

Anmeld

18. november 2012

Benjamins'mor

29,30,31 som regel uanset om man er på skole eller i praktik .

Anmeld

18. november 2012

**Ønskebabyen

Benjamins'mor skriver:

29,30,31 som regel uanset om man er på skole eller i praktik .

Nix, ikke allesteder.

Jeg har gået på sosu i Nordjylland, og hvis man er i praktik, skal man aftale med dem hvornår man ønsker sin ferie. Der er man "på lige fod" med dem der arbejder der, på nogle praktiksteder, og på andre har man frit valg i sin praktikperiode. Så det kan være MEGET forskelligt, hvornår man har ferie.

Hvis du er på skole, er det når den har lukket - og det er som regel i 28, 29 og 30 eller 29, 30 og 31

Anmeld

18. november 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

Som andre skriver - hvis du er i skole, så når skolen har lukket. I praktik, så aftaler du det med praktikstedet . 

Men det kunne da godt tyde på, at det er forskelligt fra skole til skole og/ell. Kommune til kommune - ring til skolen og hør dem ad, hvis du er i tvivl eller ikke kan vente med svar, indtil Januar  

Anmeld

18. november 2012

Anonym trådstarter

takker for hjælpen må lige ringe til skolen imorgen 

Anmeld

18. november 2012

Benjamins'mor

**Ønskebabyen skriver:

Nix, ikke allesteder.

Jeg har gået på sosu i Nordjylland, og hvis man er i praktik, skal man aftale med dem hvornår man ønsker sin ferie. Der er man "på lige fod" med dem der arbejder der, på nogle praktiksteder, og på andre har man frit valg i sin praktikperiode. Så det kan være MEGET forskelligt, hvornår man har ferie.

Hvis du er på skole, er det når den har lukket - og det er som regel i 28, 29 og 30 eller 29, 30 og 31

Jeg skrev SOM REGEL.

Det er jo ikke altid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.