Fwf skriver:
Ja det er meget normalt 
lige inden æl , tror jeg det er
og under gravidtet er det normalt
Jeg har haft ÆL, men efter ÆL fik jeg en klat udflåd meget slimet ligesom mælk/yoghurt agtigt. Det er sket første gang i hele mit liv..Kan jeg være gravid? jeg har ikke taget nogen test i nu, da jeg vil vente lidt..Men jeg havde min sidste menstruations første dag den 14.10.2012...Har ikke fået noget menstruation efter og har haft virkelig mange smerter i ryggen, jeg har haft blærebetændelse også første gang, også har jeg virkelig ondt forneden midt i navlen ikke ude i siderne der har jeg kun haft små 1-2 ganges smerter men det niver meget ihvertfald når jeg bugger mig osv lige nu, og jeg har det meget underligt er meget svimmel, det føles somom jeg har ondt i hovedet og har bare lyst til at sove hele tiden...Jeg føler nogen gange der er noget som flytter sig inde i maven altså som finder sin plads eller vokser aner det ikke
har aldrig været gravid, men vi har kæmpet indtil i sommers efter sommer stoppede jeg med at tænke over det, jeg forventede min menstruation skulle komme men det gjorde den ikke også fik jeg den tanke om at jeg er gravid. Mine bryster er blevet total ømme og det føles nærmest somom de er blevet tungere, mine blodovre rundt omkring dutterne kan ses tydeligt også har jeg ondt i dutterne når min mand fx suger i dem, presser lidt, så går det ondt.
Jeg har ikke fået slim indtil nu, eller noget pletblødning ingen ting, andet end jeg altid står op om natten og tisser
Jeg føler ikke jeg er sulten om natten, eller jeg ved det faktisk ikke, jeg spiser meget ihvertfald mere end jeg gjorde før...Men ikke slik, chokolade eller kiks det har jeg ikke lyst til, det var jeg også stoppet med i forvejen. Det med kvalme ja jeg vil meget gerne brække mig, har altid kvalme men det kommer bare ikke, kun idag morges da jeg spyttede og børstede tænder fik jeg det dårligt jeg var nærmest ved at brække mig. En sidste ting, min mave rumler virkelig meget selvom jeg spiser normalt, men om morgnen glemmer jeg og spise nogen gange, andre gange spiser jeg senere på dagen...
Tak for du ville læse det
Anmeld